#1 10-07-2013 22:09:37

annedhondt
Gebruikers
Geregistreerd: 10-07-2013
Posts: 1

Anne d'Hondt

Hoi,

Ik ben Anne d'Hondt en ben geboren op 10-01-1996 in Terneuzen. Samen met  mijn ouders en broer woon ik in Hulst (Zeeland). Dit jaar begin ik aan de opleiding pedagogisch medewerker jeugdzorg in Goes.

Afgelopen jaar ben ik begonnen met karten. Eerst gewoon voor de lol met Klaver vier Zorg en Welzijn. Ik vond het zo leuk dat ik er graag verder mee wilde.

De eerste trainingen heb ik gekregen van Jan Willem de Coninck en Lee-Roy Djemani dit ging steeds beter.Ook Patrick Bakker heeft me erg veel geholpen , waardoor ik gevraagd werd om een race mee te rijden in de bedrijvencompetitie dit ging erg goed. Sindsdien rijd ik mee in het 't Begin Domburg Racing. Ook ben ik lid van het Zjikc een club voor de jeugd tot en met 18 jaar in Middelburg. Daarnaast rijd ik ook de Walcheren Cup en het IKK (Nederlands Kampioenschap) wat door België en Nederland indoor en outdoor wordt verreden. Momenteel sta ik tweede in dit kampioenschap, maar ik ga alles geven dit seizoen om nummer nog proberen in te halen. Maar mijn hoofd doel is om volgend jaar naar het WK Karten te gaan. Ik weet niet of me dit gaat lukken, maar ga het zeker proberen! U kunt me volgen op mijn site www. annedhondtkarting.nl

oldenzaal%205.jpg

Laatst bewerkt door annedhondt (10-07-2013 22:23:05)

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices