#1 08-02-2015 13:56:03

fallo1993
Gebruikers
Geregistreerd: 08-02-2015
Posts: 2

kart uitstap

Hallo iedereen.

Ik zat al lang met het idee om een wedstrijd te organiseren, dit is dan ook gebeurd.
Dit gaat door op zaterdag 18 april. De minimum leeftijd bedraagt wel 16 jaar!
Ik heb ondertussen verschillende plannen uitgewerkt en dit programma is uit de bus gekomen :

We verzamelen allemaal rond 6u45 a 7uur in de karting te Kortrijk.
Daar krijgen we een klein ontbijt voorgeschoteld. En zullen de piloten gewogen worden.
Er zullen 2 reeksen worden opgemaakt volgens gewicht, een +75 kg categorie en een +85 kg categorie! Dus weet voor uw zelf of je lood al dan niet zal nodig hebben.
Van uit Kortrijk vertrekken we met een bus richting Brussels kart.
Waar we in 2 reeksen elk 10 min zullen kwalificeren en 20 min wedstrijd zouden rijden.
Van daar gaan we richting FKI waar we net hetzelfde zullen doen.
En vanuit FKI gaan we naar JPR, daar zullen we ook hetzelfde doen.
Vanuit JPR gaan we naar ons laatste kart stop, te Yeti.
Daar zullen we elk 2 heats rijden.
Voor over de middag heb ik een lijst met broodjes waar jullie uit kunnen kiezen en ik ga die ophalen.
’S Avonds rond 21u worden we terug verwacht in Kortrijk om daar af te sluiten met de overheerlijke spaghetti van Wouter ( de uitbater van f1 café)
En natuurlijk de prijsuitreiking niet te vergeten, er zullen prijzen uitgereikt worden voor beide groepen!

Dit evenement kan enkel wel doorgaan mits een genoeg aantal deelnemers ( minimum 20 rijdende piloten en maximum 30). Moest het evenement een groot succes zijn, zijn het de eerste 30 piloten die het voorschot betaald hebben. Er word regelmatig een stand bijgehouden van de ingeschreven piloten.
De prijs voor een piloot bedraagt 180 euro, dit alles inbegrepen.

Voor de supporters is er natuurlijk ook plaats voorzien. Ongeveer 20 plaatsen, eventueel meer.
Is te zien hoeveel rijders er zijn. Net zoals bij de karters zullen de eerste 20 betalenden de plaatsen krijgen!
Zij kunnen genieten van het kart gebeuren en het lekkere eten. Verder kunnen ze ook genieten van 2 bowling sessies in Yeti, terwijl de piloten hun heats rijden.
Het bowlen is niet verplicht!
Voor supporters die niet willen bowlen zal het 30 euro kosten.
Voor supporters die wel willen bowlen zal het 35 euro kosten.

Ik wil wel zeker niet zoals vorig jaar varen daarom vraag ik zeker een voorschot voor de piloten van 75 euro! Wie het volledige bedrag wil betalen kan dit ook. Dit kan ofwel cash aan mij ofwel storten.

Voor mensen die interesse hebben om mee te doen, gelieve een mail te zenden naar : Naessens.kenneth@gmail.com     of wel face to face.
Je kan ook contact opnemen via facebook : Naessens Kenneth

Vragen staat vrij!

Kenneth Naessens

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices