#1 19-02-2015 19:47:36

jamesw30
Gebruikers

Kart met kenteken voor op straat (geheel legaal)

Laat je dromen uitkomen! het is mogelijk om te karten op straat. Je trekt de aandacht van iedereen in deze geweldige kart!

Vraagprijs:
€ 2.300,-(Onderhandelbaar)

Carrosserie: Anders (1 Stoelen)
Kilometerstand: 800 km
Bouwjaar 03/2012
Vermogen: 10 kW (14 pk)
Brandstof: Benzine
APK (keuring): Geen APK Plicht
Kleur: Zwart
Kenteken: op aanvraag
Snelheid: 96km/h

Bijzonderheden:
Straat legale kart (kart met kenteken)
Rijbewijs B (auto noodzakelijk)
De kart is zo gebouwd dat je niet alleen beschikt over zeer veel vermogen, maar ook dat je comfortabel kan rijden. zelfs drempels vormen geen enkel probleem. (stoepranddrempels zijn met lage snelheid gewoon te nemen)

Met een tankinhoud van 5 liter en een verbruik van 1:22 is de kart idiaal op met goed weer lekker te gaan touren.
Het is verplicht of een gordel of een helm te dragen, Gordel is daarom ingebouwd, maar helm raad ik je ook aan. Net als een motor blijf jij een zwakke weggebruiker.

De kart is APK VRIJ en de wegenbelasting is maar 23 euro per kwartaal. verzekering ALL-RISK 160 euro per jaar.

Heb jij altijd al motor willen rijden? maar geen A rijbewijs? dit snelle voertuig is een goed alternatief. Nieuw (op dit moment) kost deze uitvoering 3650 euro incl kenteken. en plaataanvraag
Testrijden laat ik alleen toe bij echte en serieuze interresse! dus alleen mailen als je echt geïnteresseerd bent.

Overige informatie:
Cilinderinhoud: 163 cm³
Cilinders: 1
Leeggewicht in kg: 133 kg
Brandstof: Benzine
Zitplaatsen: 1
Versnellingen: Achteruit/vrij/vooruit
Maximale Snelheid: 96
Start: electronisch

Veel gestelde vragen (wordt telekens bijgewerkt, aan de hand van vragen die ik ontvang)

Mag de kart op de autosnelweg?
Ja dit mag, een voertuig sneller dan 50km/h mag op de autoweg en een voertuig sneller dan 60km/h mag op de autosnelweg. (wel raad ik het af om op de snelweg te komen ivm je eigen veiligheid)

Wordt je vaak aangehouden?
Dit valt mee, Ik heb alle papieren, soms houden ze je aan uit nieuwschierigheid daarna mag je weer gaan. (nog nooit boete gehad)

Aan welke verkeersregels moet ik me houden?
Volgens de wet ben je een personenauto, exact dezelvde regels gelden dus ook, ook parkeren in de stad moet je dus betalen.... (wel kan je onder de slagbomen van parkeergarages doorrijden, deze zijn dus altijd gratis)

Ben je niet bang dat hij snel gestolen wordt?
Hij is voor 160 euro per jaar Allrisk verzekerd. met een goed slot wordt hij niet gestolen.

Hoe vervoer je een kart op lange afstand?
rijden, en lange afstanden voor koop/verkoop, met 2 man zet je hem op een aanhangwagen of in een Bo-rent huurbusje.

Kan je snachts/in donker rijden?
De verlichting is prima en voldoet aan alle regels, Regelmatig rijd ik er mee terug van mijn werk in het donker. (wel zet ik dan mijn oranje fietsvlaggetje er nog op en doe ik een reflector vesje aan) (safety first)

$_85.JPG
$_85.JPG

Laatst bewerkt door jamesw30 (19-02-2015 19:48:37)

Forum footer

© Copyright 2017. Powered by Qbixx | Webservices

smash