#1 11-04-2009 19:56:10

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Samenwerkingsacties NJIKV - Cpoint in 2009

cpoint.jpg
Racewear en Kart Incentives

top.png
Nederlandse Jeugd Indoor Kart Vereniging

logocrg.gif
www.crgholland.nl

In de samenwerking tussen Cpoint Racewear en de NJIKV zijn we voornemens om mooie dingen met de ouders en rijders te ondernemen.

Zo door het jaar heen willen we u graag inzicht geven in het wereldje dat karting heet en u van de nodige informatie voorzien, zodat u niet in zeven “kart”sloten tegelijk loopt.

Het is voor ons al jaren een uitdaging om rijders op een hoogstaand niveau te brengen. O.a. de eerste meters van NJIKV rijders in de ARKC toonden ons dat de rijders erg snel, maar ook erg lief zijn.
We zijn voornemens een aantal clinics te organiseren zodat we het maximum uit de rijders kunnen gaan halen. Telkens weer een uitdaging voor ons, rijders te verbeteren en naar een hoger plan te begeleiden.
Want dat is ook wat er in mijn optiek bij een samenwerking thuishoort. Know-how delen.

Met voorzitter Jan Kolk zal ik binnenkort een datum bespreken voor de eerste clinic, die wat mij betreft mooi in de regio Brabant gegeven kan worden. Ik zou kiezen voor een baan die niet bij de rijders bekend is en sta Uden voor. Een baan die alles in zich heeft dat een circuit moet hebben. Een baan buiten de u bekende plaatsen om. Ik beoordeel en instrueer rijders graag op een baan die ze niet kennen.
Een clinic meer dan alleen toegespitst op rijden alleen. Ook het mentale vlak zal aan bod komen.

Recent kwamen we tijdens wat brainstormen op de toekomst in racen voor de diverse leden. Welke klassen zijn er en welke zouden eventueel interessant zijn voor een doorstroom.
Ook daarin gaan we samenwerken. De intentie ligt er om in nauwe samenwerking met een bekend kartmerk een NJIKV-Cpoint Raceteam op te starten. Een eigen team zodat we de rijders bij elkaar kunnen houden in hun weg naar boven. Want ook dat is racen; Kameraadschap en elkaar onderling beter maken. Meer dan goed voor het resultaat. We houden u vanzelfsprekend op de hoogte van de ontwikkelingen.

5BDG1745_small.JPG

Zoals recent al bekend gemaakt zal de individuele winnaar van de NCC races een mooie prijs toebedeeld krijgen.
Afgelopen donderdag heb ik met de directie van CRG Holland een prettig gesprek gehad. Dit resulteerde in een spontaan toezeggen van de testmiddag in een CRG Rotax Max.
En niet zomaar een test; De winnaar zal begeleid worden door Europees Kampioen Rick Dreezen die zijn CRG ICC ook de sporen zal geven.
De winnaar krijgt als extraatje een CRG raceoverall, zodat het plaatje die middag compleet is.
Een prijs om voor te strijden lijkt me.

Ampfing%2036.jpg
Rick Dreezen Europees Kampioen ICC, aanwezig bij de testsessies

Maar, niet alleen de winnaar komt aan bod. Wie me een beetje kent weet dat ik niet alleen de winnaars maar alle rijders hoog in het vaandel heb staan.
Samen met CRG maken we een CRG-RK1 kart klaar.
NJIKV leden en ouders worden uitgenodigd om die kart te testen en de eerste outdoor meters samen met ons te maken.
Een ervaren team onder leiding van eigenaar Michel Vacirka staat die dag voor u klaar voor begeleiding en om al uw vragen te beantwoorden.

De dag is gepland later in het seizoen. We gaan er iets moois van maken.

1.jpg
CRG Holland

Laatst bewerkt door Casper (12-04-2009 13:34:07)


C.point Racewear, Made to Win

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices