#1 16-02-2012 15:23:27

Joop
Gebruikers
Geregistreerd: 14-05-2008
Posts: 37

De 12 uurs van Middelburg

12 UURS VAN MIDDELBURG

Sponsored by Dek verkeersopleidingen

Fueled by Indoor Karting Middelburg

Zaterdag 7 april 2012 vanaf 11:00 uur
Extra training en kwalificatie van 1 uur op vrijdag 6 april 2012
Iedere rijder dient 77,5 KG te wegen
Kosten €695,00
Race van 12 uur
Waanzinnige prijzen gesponsord door Dek verkeersopleidingen
Uiterlijke inschrijfdatum: woensdag 4 april 2012
Minimaal 4 / maximaal 10 coureurs
Meer informatie is bij de kartbalie verkrijgbaar!!!
 
Indoor Karting Middelburg | Arnesteinweg 19 | 4338 PD Middelburg | Tel: 0118-617475 of 0118-618911 | info@kartingzeeland.nl

Offline

#2 20-03-2012 13:37:54

GuitarPlayer
Gebruikers
Van: Utrecht
Geregistreerd: 01-03-2010
Posts: 86
Website

Re: De 12 uurs van Middelburg

Wij gaan ook weer mee doen smile
En wie kunnen nog wat extra rijders gebruiken, dus als iemand zin heeft en geen team: laat het mij maar weten!

Offline

#3 05-04-2012 09:08:46

rubenb
Gebruikers
Van: rotterdam
Geregistreerd: 25-12-2008
Posts: 55
Website

Re: De 12 uurs van Middelburg

Komend weekend gaat het weer gebeuren in Middelburg!!

Jammer genoeg zijn er de laatste jaren heel weinig kartbanen in Nederland die nog leuke races organiseren. In Roosendaal is er de 10 uurs nachtrace, in Middelburg al jaren de 500 ronden en 12 uur race of nacht v/d kart. Er is niets mooier dan endurance races rijden, lange stints waar het aankomt op constantheid en uithoudingsvermogen. Naar mijn weten zijn er verder weinig kartbanen die nog lange races organiseren (op gewicht welteverstaan). Hoe anders is dat in België waar er legio 24, 12, 10 en 8 uurs races zijn. Denk aan JPR Sint-Niklaas, FKI Machelen, FIK Kortrijk, Eupener Karting, Dolhain, Puurs, Mol en ga zo nog maar even door. In Duitsland precies hetzelfde, hoe kan het nou dat er in Nederland nauwelijks iets van de grond komt?

Gelukkig hebben we IKM nog waar ieder jaar 2 endurance races verzekerd zijn, en altijd sterke teams aan de start verschijnen, zo ook dit weekend, het gaat vast weer een mooie en vooral ook gezellige race worden!!

Offline

#4 05-04-2012 11:03:33

Sverre
Gebruikers
Geregistreerd: 31-05-2010
Posts: 69

Re: De 12 uurs van Middelburg

Ik ben het helemaal met Ruben eens,
In Nederland zijn er eigenlijk te weinig endurance races. Dit weekend rij ik zelf weer samen met Jeroen van Dorp en Dylan van de Berg een 2 uurs race op Oldenzaal alleen jammer genoeg word deze ook maar eens in de zoveel tijd georganiseerd.
Endurance races zijn erg leuk om te doen, wat Ruben zegt het komt aan op lange stints en constantheid + uithoudingsvermogen.
Het zou mooi zijn als langzamerhand in Nederland meer kartbanen ook endurance races gaan organiseren!
IKM heeft wat mij betreft wat ik zoal hoor het goed voor elkaar met endurance races!
Jammer genoeg is het vanuit Kraggenburg een beetje ver rijden.


"It is important, when your techical equipment is not the best, to believe there will always be a better race; that is a part of my motivation." By Ayrton Senna!

Offline

#5 05-04-2012 17:47:03

TerrorTosti
Gebruikers
Van: Deventer
Geregistreerd: 03-01-2010
Posts: 264
Website

Re: De 12 uurs van Middelburg

Hey dat ben ik ! tongue

Offline

#6 05-04-2012 17:52:42

TerrorTosti
Gebruikers
Van: Deventer
Geregistreerd: 03-01-2010
Posts: 264
Website

Re: De 12 uurs van Middelburg

Oh, ik krijg net dit binnen ;

Beste rijders,

Helaas moeten wij jullie mededelen dat de Paasrace van zondag 8 april aanstaande niet doorgaat wegens te weinig aanmeldingen.

Met slechts 7 teams aangemeld is het voor ons helaas niet mogelijk een race te organiseren.
Daarnaast is het voor jullie als deelnemende teams niet leuk en interessant genoeg om met slechts 7 karts een race te rijden.
Normaal gesproken zitten onze races altijd vol. Wij denken dan ook dat de datum en het tijdstip niet goed gekozen zijn.

Houdt onze website in de gaten voor nieuwe data voor 2-uursraces, of neem deel aan onze individuele huurkartrace, de KBO Cup!

Met vriendelijke groet,

Bob Oude Essink Nijhuis
Kartbaan Oldenzaal

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices