#1 17-04-2009 19:34:41

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Video ARKC race 4 Oldenzaal online

De video van Oldenzaal staat sinds vandaag online:

video ARKC race 4

en voor degene die eens een keer in Dordrecht willen meedoen...  wink

video Dordrecht 7 april 2009

Offline

#2 17-04-2009 20:04:59

JSM-Sander
Gebruikers
Van: hilversum
Geregistreerd: 05-10-2008
Posts: 49
Website

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

mmm dordrecht vond ik met de dutch al de minste baan die er was , zwaar,moeilijk inhalen ... niet voor mij iig
sorry wink

Offline

#3 17-04-2009 23:45:40

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

zwaar is het zeker ja, kan me voorstellen dat het voor rijders met jouw postuur moeilijk is om lang achter elkaar te rijden... tijdje geleden deed Sebastiaan Circkens ook een keer mee (toch niet de minste rijder) maar die kreeg het ook heel zwaar op het einde

inhalen is overigens wel mogelijk, maar je moet goed weten waar - het is typisch een baan waar je heel lang achter iemand kan zitten, en als degene voor je dan eens een keer een foutje maakt, moet je er dicht genoeg achter zit om er gelijk van te profiteren

Offline

#4 18-04-2009 07:16:55

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

Weer een knap staaltje video/geluid en beeld.
Het wordt tijd om je hobby karten op te geven en die richting in te gaan.:)

See you at Antwerp.


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#5 18-04-2009 07:50:41

Paul-Broekmeulen
Gebruikers
Van: haaren
Geregistreerd: 12-03-2009
Posts: 92

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

Doe maar niet ... dan hebben wij samen met wat andere teams een veel minder leuk duel om wat plaatsen in het kampioenschap! big_smile


Eat my revenge!

Offline

#6 18-04-2009 15:12:23

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

geen zorgen hoor, we blijven beide hobbies nog wel even beoefenen big_smile

Offline

#7 18-04-2009 16:21:21

Mike
Gebruikers
Van: IJmuiden
Geregistreerd: 15-05-2008
Posts: 138
Website

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

Ziet er weer goed uit mannen! Zo te zien toch heel wat gemist ondanks ons tegenvallende resultaat wink


Nulla Tenaci Invia Est Via..

Offline

#8 18-04-2009 19:46:43

RMK Roel
Gebruikers
Geregistreerd: 30-06-2008
Posts: 113

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

Paul-Broekmeulen geschreven:

Doe maar niet ... dan hebben wij samen met wat andere teams een veel minder leuk duel om wat plaatsen in het kampioenschap! big_smile

Kijk, dat zijn de leuke berichten smile
Dank je Paul big_smile

En zoals marco zei, Dordrecht is pittig maar inhalen is zeker mogelijk smile Kom een keer langs zou ik zeggen

Offline

#9 18-04-2009 20:30:13

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

Erg proffesioneel de filmpjes heren. Mijn complimenten. Wordt is tijd da tjullie is wat opnames in de MKS komen maken.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#10 19-04-2009 19:14:35

Mike
Gebruikers
Van: IJmuiden
Geregistreerd: 15-05-2008
Posts: 138
Website

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

CriZz geschreven:

Erg proffesioneel de filmpjes heren. Mijn complimenten. Wordt is tijd da tjullie is wat opnames in de MKS komen maken.

Jij probeerd ook iedereen maar naar die MKS te lokken wink


Nulla Tenaci Invia Est Via..

Offline

#11 19-04-2009 21:19:46

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

nou, als Oldenzaal nu iets dichterbij de deur was geweest, had ik wel komen kijken... en bovendien waren wij naar Antwerpen om te trainen voor de ARKC race

maar ik zag dat Revolutions als 4e gekwalificeerd stond, dat is helemaal niet verkeerd!

Offline

#12 19-04-2009 22:42:31

Bob77
Gebruikers
Geregistreerd: 06-12-2008
Posts: 20

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

Erg net filmpje, altijd leuk om jezelf dan ook nog even terug te zien big_smile
Moet zeggen dat het zoals gewoonlijk weer een erg leuk dagje en een mooie race was! Tot 7 juli (of eerder natuurlijk)!

Offline

#13 20-04-2009 09:50:27

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

ja en nog een stind derde gelegen. Maar helaas gooide baanpersoneel roet in het eten door twee rechten stukken ons vast te houden in de pits en pas daarna weg te sturen. Een halve ronde achterstand en dag dag podium.  Goed verslag volgt vandaag nog dan mag je t compleet lezen. Ik post wel topic hier wanneer die klaar is.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#14 20-04-2009 12:29:50

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

verslag staat online btw surf snel www.squadra-revolutions.com


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#15 20-04-2009 13:24:22

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

Bob77 geschreven:

Erg net filmpje, altijd leuk om jezelf dan ook nog even terug te zien big_smile

is Bob dan heel even in het begin te zien, of is Bod degene die iedereen enthousiast weer de baan opstuurde na een kartwissel tongue

Offline

#16 20-04-2009 15:05:31

Bob77
Gebruikers
Geregistreerd: 06-12-2008
Posts: 20

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

CriZz geschreven:

ja en nog een stind derde gelegen. Maar helaas gooide baanpersoneel roet in het eten door twee rechten stukken ons vast te houden in de pits en pas daarna weg te sturen. Een halve ronde achterstand en dag dag podium.  Goed verslag volgt vandaag nog dan mag je t compleet lezen. Ik post wel topic hier wanneer die klaar is.

Ja want wij houden mensen altijd met opzet langer vast hmm
Wij hebben al voor het 4e jaar een bedrijven competitie op onze baan, met dit jaar zelfs 67 teams...
Ook die wisselen 3 keer per race van rijder. Ik denk dat wij wel weten wanneer men wel of niet de baan op kan.
De ene keer heb je pech, de andere keer heb je geluk dat je ergens precies tussen past, zo is het nou eenmaal met een pits die op het snelste stuk van een baan uitkomt. En om dan te zeggen dat het compleet aan ons te wijten is dat jullie geen 3e zijn geworden vind ik dan een beetje een overtrokken conclusie.

Just my 2 cents roll No offence taken

@ RMK marco, ja ik ben dus de gelukkige die iedereen bij ARKC de baan op mag sturen neutral
Collega's van me deden het bij de MKS

Laatst bewerkt door Bob77 (20-04-2009 15:08:25)

Offline

#17 20-04-2009 15:24:00

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

bob ik heb ook in het verslag gezegd dat het van te voren was aangegeven door de wedstrijdleiding en tuurlijk is het voor de veiligheid van ons. Ik weet dat jullie er qua inzicht handelen maar het is wel knap frustrerend als je voor podia vecht en je zo die kwijt raakt. Hoe je het wend of keert 25 sec langer stil staan kan ik moeilijk zeggen dat het daar niet aan had gelegen. Veel teams hebben er ook nadeel aan gehad maar niet 25 sec zoals wij dat hadden. Als je dan in de eindstand ziet dat Veersedam de derde plek pakt bekant op net 25 sec van ons snap je waarom ik zo reageer. Dit was een uitgelezen kans die we niet snel zo even krijgen en dan kan iedereen zeggen een p7 is toch ook goed voor je tweede race. Wij gaan voor overwinningen en iedereen die mij kent weet dat.  Eindelijk een race waar alles kwa materiaal super naar behoren functioneerde. Begrijp alsjeblieft dat wij ons licht uit de ogen hebben gereden. Ik heb werkelijk alles gegeven en mijn teammaten ook en als je hem dan zo verliest is dit meer dan rechtelijk om  te zeggen. Maar goed jullie hebben je best gedaan en net zoals je zegt wij hadden pech, ik beschuldig jullie absoluut niet voor het opzettelijk langer vast houden. Maar als ik dan later andere teams wel weggestuurd zie worden tussen andere door dan kan je me niet kwaaier krijgen. Mar goed tis nou eenmaal zo!


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#18 20-04-2009 15:47:04

5150
Gebruikers
Geregistreerd: 05-05-2008
Posts: 33

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

nu wil toch ff reageren crizz !!
Ik heb je dat tijdens de mks race weer uitgelegd dat het slechts een kwestie van geluk is of je direct bij het verstrijken van de tijd weer de baan op mag.  Blijkbaar trek jij het ongeluk aan wat dat betreft. Misschien moet je er iets minder mee bezig zijn en kijken naar de positieve kanten want die zijn er absoluut bij jullie team.
Het kan namelijk ook allemaal andersom. Denkende aan de arkc oldenzaal2 van vorig jaar. Daar had je nl. een identiek geluid.
Stop je energie gewoon in de positieve zaken en heel misschien ga je dan wel iedereen versteld laten staan met een podiumplek in de mks.

succes,
Edgar

Offline

#19 20-04-2009 16:21:04

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

Ik wil er voorderest niet verder woorden aan vuil maken. Ik heb mijn mening gegeven omtrent dit. Oldenzaal vorig jaar bleek dat we te vroeg remden bij binnenkomst dus onze eigen fout. Tuurlijk ben ik wel tevreden met wat we hebben gepresteerd mar je begrijpt wel waarom ik zo reageer edgar je was er zelf bij. Voorderest einde discussie kheb uitgelegd waarom en ik hoop dat bob dat begrijpt.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#20 20-04-2009 17:02:07

kanarie
Gebruikers
Van: Eindhoven
Geregistreerd: 03-01-2009
Posts: 41

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

maar het filmpje is mooi :-D ;-)

Offline

#21 20-04-2009 17:33:43

Paul-Broekmeulen
Gebruikers
Van: haaren
Geregistreerd: 12-03-2009
Posts: 92

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

inderdaad big_smile


Eat my revenge!

Offline

#22 20-04-2009 20:36:47

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

Fijn dat het uiteindelijk toch weer over het filmpje gaat.  Want dat verdient deze film.
Jongens wat leveren jullie weer een prachtige stukje film en regie af. Boeiend van begin tot eind.
De combinatie beelden - muziek, GEWELDIG.
Ik zie uit naar de volgende. big_smile

Laatst bewerkt door Casper (20-04-2009 20:39:17)


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#23 21-04-2009 10:30:35

Pascal
Gebruikers
Van: Alkmaar
Geregistreerd: 05-05-2008
Posts: 33
Website

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

Ik kan me hierbij ook alleen maar aansluiten bij Casper...,jullie hebben weer mooi filmpje afgeleverd guy's van RMK &
JsmRacing gaat er ook weer eentje maken op Antwerpen!

see yah at Antwerpen                 GREETTZZZ   jsm-Pas

p.s.  (..wat waren de tijden Marco op A'werpen btw?..ben erug benieuwd)


One goal,one vision

Offline

#24 21-04-2009 11:40:23

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

Pascal geschreven:

p.s.  (..wat waren de tijden Marco op A'werpen btw?..ben erug benieuwd)

Ehhh, die zijn denk ik niet erg representatief...

Ten eerste reden we met de normale karts en niet met de Sodi race karts... het ging dus voornamelijk om de huidige lay-out onder de knie te krijgen

Ten tweede zat er veel, zo niet heel veel verschil in karts. De ene was niet vooruit te branden, de andere vliegt iedereen op snelheid gewoon voorbij en ze rijden bovendien ook allemaal anders (zwaarder naar links of rechts, wel of geen grip aan de achterkant)

Met wat ik dacht dat wel een goede kart was kon ik Kevin buitenom (in een bocht!) puur op snelheid inhalen en met die kart reden Roel en ik rond de 45.0
De 3e heat had Kevin echter een nog veel betere kart, waar hij 43.9 mee reed... terwijl Roel bijv als langzaamste een 47.2 had op die dag - een verschil van ruim 3 seconden vond ik wel vrij veel, ook al werd de grip van de baan wel iets beter naarmate de dag vorderde. Maar dan nog, met zulke verschillen word je dus binnen een half uur gelapt

Offline

#25 21-04-2009 21:31:27

ladystuff
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 03-05-2008
Posts: 154
Website

Re: Video ARKC race 4 Oldenzaal online

deze topic gaat uiteraard over de video en niet over verslagen van de mks
video zit er toppie uit

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices