#1 24-07-2009 10:55:31

RMK Roel
Gebruikers
Geregistreerd: 30-06-2008
Posts: 113

RMK racing zoekt extra rijders 24 uurs race Belgie

In het weekend van 15 en 16 augustus vind in het belgische Olen weer de 24 uurs race plaats. De website van de kartbaan is:  http://www.goodwillkarting.be/HTML-files/Inleiding.html

Verschillende nederlandse teams doen meer waaronder de B.I.E.R teams met onder andere Melvin Benders, Erik van den Hoogen en vele anderen.

Olen is een leuke baan met snelle bochten en goed rijdende karts en het personeel is ook vriendelijk *( en typisch belgisch tongue )

RMK racing doet mee aan deze endurance race en zoekt nog 1 of 2 extra rijders. Roel, Marco en Kevin rijden mee, samen met gastrijder Ricardo 19. We zoeken nog 1 of 2 extra mensen die het leuk vinden om te karten en lekker vlot kunnen doorrijden.

Dus heb jij zin om een keer mee te doen aan een unieke ervaring en een supergezellige sfeer, laat je dan horen en wie weet rijd je met ons mee in Olen. Je kan reageren in deze threadf of een private message naar mij te sturen,

Er zijn tevens nog een aantal plekken vrij voor extra teams, dus als je wat vrienden hebt die ook willen meedoen of als je als ARKC team wilt meedoen kan dat natuurlijk ook.

Offline

#2 27-07-2009 11:49:58

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: RMK racing zoekt extra rijders 24 uurs race Belgie

Leuk dat er weer nederlandse teams meedoen. Jammer genoeg kan ik niet meedoen op die datum. Leek me wel een keer leuk om hieraan mee te doen. Doet josje niet mee dan ???


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#3 27-07-2009 12:01:53

circkens
Gebruikers
Geregistreerd: 23-05-2009
Posts: 60

Re: RMK racing zoekt extra rijders 24 uurs race Belgie

Helaas ben ik nog in brazilie dat weekend had anders wel graag mee willen doen.

Offline

#4 27-07-2009 15:55:18

RMK Roel
Gebruikers
Geregistreerd: 30-06-2008
Posts: 113

Re: RMK racing zoekt extra rijders 24 uurs race Belgie

Helaas sebastiaan, we hadden je er graag bijgewild smile
We hebben Jos van Mystery gevraagd, maar die heeft het rond die tijd iets te druk.
Maar hopelijk vinden we nog wat extra rijders , want 4 personen voor 24 uur kan wat aan de krappe kant zijn.

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices