#1 27-10-2009 20:23:21

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Plaatsing poules berekening Eindstand IKK seizoen 2009

Ik heb nog even flink mijn hersens moeten kraken om een goede regeling te treffen voor de plaatsing in de poules IKK voor de laatste drie races.
Daarbij geldt uiteindelijk het volgende:
Als je gedurende het seizoen voor 75 % in poule 1 geplaatst bent geweest blijf je voor wat betreft de stand geplaatst in de First Division, ook al ben je na race 9 gedegradeerd naar de Second Division voor de laatste drie races.
Je bent immers in staat geweest om gedurende 3/4 seizoen meer punten te behalen dan de rijders uit de Second. Dit zou niet fair zijn t.o.v. de Second.

Daarom blijven de na race 9 gedegradeerde rijders Marcel Kerkhofs, Quyen Nguyen en Annemarie Borgers deel uit maken van de stand First Division.

De stand wordt aangepast.


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#2 02-11-2009 11:43:36

mars
Gebruikers
Geregistreerd: 18-08-2008
Posts: 1

Re: Plaatsing poules berekening Eindstand IKK seizoen 2009

hey casper

maar waarom moest ik dan met de second meerijden in eindhoven ?
want als ik dan tegen edgar en mark kon strijden kon ik meschien nog 2de ZG blijven in de eindstand .
want ik neem aan dat ik mijn punten nog verder behoud of niet ?

gr mars

Offline

#3 02-11-2009 13:48:17

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Re: Plaatsing poules berekening Eindstand IKK seizoen 2009

Simpel Marcel, omdat je na je degradatie ingedeeld bent in de Second.  Je had je na Antwerpen afgemeld voor de resterende races. Omdat je 3/4 races in de First geplaatst bent geweest en bent gedegradeerd naar de Second ben je a) voor races in de basis ingedeeld in Second en b) blijf je voor de punten meetellen in de First omdat je 3/4 deel uit hebt gemaakt van de First.
Je blijft je punten behouden.


C.point Racewear, Made to Win

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices