#1 24-01-2011 12:43:19

Kevin den Ouden
Gebruikers
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 231

Kartaanhanger + karts gestolen, beloning € 500,00 voor juiste tip

Beste mensen,

Sinds gister hebben wij te horen gekregen dat onze aanhanger bij Traxx in Uden is gestolen.
De aanhanger is zeer opvallend.

Het is een dichte aanhanger enkele as met apart kenteken  WT-92-TG;
4 meter lang, 2 meter breed, metalen spatborden, grote wielen, met opvallend een apart compartiment aan de voorzijde voorzien van deur en schuifraam. Twee grote deuren achter, aanhanger vedeeld in twee etages. 

Tevens zitten er aan de zijkant en achterkant grote stickers op met MECHANICA (zie logo). Aan de zijkant van de aanhanger zit een deur en aan de andere kant een raam. De achterkant bevat twee klapdeuren zoals bij een vrachtwagen. De inhoud van de aanhanger is een CRG frame met Honda ( MKS BLOK ) en een Gillard frame uit 2010.

De aanhanger is al laatste gesignaleerd in en rondom Uden maar ik hoop dat jullie samen met ons ook even goed rond kijken. Mocht iemand de aanhanger gezien hebben of hem in zijn bezit hebben. Wees dan zo vriendelijk om contact met mij op te nemen.

Degene die er met de juiste tip voor zorgt dat we onze spullen terugkrijgen kan een beloning van € 500,00 tegemoet zien.

Contact kan verlopen via mijn telefoonnummer ( 06-30490556 ) of mail ( Kevin.denOuden@snsreaal.nl ). Bij voorbaat dank.

De sticker op de aanhangwagen, het logo van Mechanica:
enkele as met apart kenteken;


Met karten een fantastische toekomst tegemoet.

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices