#1 03-01-2012 22:23:46

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Test banden MKS seizoen 2012

cpoint.jpg

mks.jpg


Via deze weg willen we jullie graag informeren over de stand van zaken betreffende de banden voor het MKS seizoen 2012.
Edward heeft de VEGA LL99 als beste optie uitgezocht. De band is uitstekend geschikt voor dit soort wedstrijden. Om niet over 1 nacht ijs te gaan is er een test gepland voor volgende week dinsdag 10 januari 2012 op de kartbaan van Joop, IKM Middelburg. De test vangt aan om 10.00 uur. Mocht je erbij willen zijn of zelf testen ben je bij deze van harte uitgenodigd om op deze tijd bij Joop te zijn.

Met vriendelijke groet,

Casper Reinders
Edward Terol


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#2 04-01-2012 10:40:17

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Test banden MKS seizoen 2012

Casper de VEGA LL99 wanneer is dat 100% duidelijk dat dat hetgeen gaat zijn waar we mee gaan rijden? Direct na 10 januari op Middelburg? Of wordt er daarna nog bekeken het hoe of wat.
En 10 januari ken ik nou net niet sad DAMNNNZ.
Dan nog vanuit ons de vraag mbt planning. De eerste MKS race wanneer wordt die aangevangen. Is dat eind februari of eind januari. Ik hoef niet te weten waar of de exacte datum zolang we de maand maar weten. Dan kan iedereen daar ook rekening mee houden mbt karts etc.

Laatst bewerkt door CriZz (04-01-2012 10:40:53)


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#3 04-01-2012 12:58:56

niccck
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 07-01-2010
Posts: 46

Re: Test banden MKS seizoen 2012

@CriZz het is al zo dat we met de vega's gaan rijden alleen biedt Casper het aan om er op 10 januari een keer mee te rijden voor het gevoel dat je erbij kan krijgen als ik het goed begrijp

Offline

#4 04-01-2012 16:08:14

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Test banden MKS seizoen 2012

ok dank voor de informatie


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#5 01-02-2012 11:15:41

rubenb
Gebruikers
Van: rotterdam
Geregistreerd: 25-12-2008
Posts: 55
Website

Re: Test banden MKS seizoen 2012

Is er nou nog steeds niet bekend welke banden het gaan worden? Gaat lekker zo, hopelijk is er duidelijkheid voor de finalerace in december !!!

Offline

#6 01-02-2012 12:36:06

Speedsport Holland
Gebruikers
Geregistreerd: 22-12-2010
Posts: 8

Re: Test banden MKS seizoen 2012

Hallo Ruben,

Heb jij wel op regelmatige basis contact met je teamleden ?
Indien dat het geval is begrijp ik jou laatste berichtje niet.

Indien je geen contact hebt met je teamleden vindt ik het nog een erg slecht berichtje trouwens, maar dat is puur mijn mening.

Ik doe er alles aan om het voor iedereen zo perfect mogelijk in orde te brengen en dan kom jij met zo'n dom bericht.
Als rijder ben je voor mij nog steeds 1 van de betere, maar qua intelligentie daal je steeds verder af geloof ik.

Maar voordat je je weer geroepen voelt om weer iets onzinnigs te posten, neem dan eerst even contact op met je teamleden die wel overal van op de hoogte zijn.

Vriendelijke groeten en tot snel,

Edward

Offline

#7 01-02-2012 13:09:13

rubenb
Gebruikers
Van: rotterdam
Geregistreerd: 25-12-2008
Posts: 55
Website

Re: Test banden MKS seizoen 2012

Beste Edward,

Iedereen zijn eigen mening natuurlijk, je mag vinden van me wat je wilt, moet je zelf weten.

Maar sinds half vorig seizoen, zeg een maand of 6/7 geleden is er al veel discussie over de banden van het MKS seizoen 2012. Als er dan na zo'n lange tijd later nog steeds niet bekend is met welke band er gereden gaat worden, is dat wat mij betreft niet best, natuurlijk is de keuze niet makkelijk, maar er moet toch een keer een knoop doorgehakt worden, de 1e race is tenslotte al afgeblazen en de 2e zeer binnenkort.
Op de site vd MKS staat nog steeds het oude reglement van 2011. Ik rijd nu al sinds 2008 in de mks, ik neem toch aan dat als er nieuws is, dat ik dat dan via de organisatie mag horen en niet via via van teamleden...

De MKS is in mijn ogen in potentie zo'n mooi kampioenschap, maar er gaan gewoon zoveel dingen mis, en als iemand dan kritiek geeft, dan worden dat domme berichten genoemd!! Maar nogmaals, iedereen zijn eigen mening, ik lig er niet wakker van

Offline

#8 02-02-2012 12:14:45

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Test banden MKS seizoen 2012

Laat ik duidelijk zijn ik ben het eens dat dit niet de manier is om te vragen naar een status.  Het is vrij bot en daarmee kan je een botte reactie terug verwachten. Maar ik ben het wel eens met wat hij bedoelt. Ik weet zelf namelijk ook niet wat nu definitief is mbt de banden en ik ben notabene teamcaptain. Er is veel geroepen en gedaan en sommigen teams gebruiken de Vega's al om te testen omdat ervan uit gegaan wordt dat dat de banden gaan zijn. Helaas hebben wij de luxe niet om zomaar banden te kopen van nagenoeg 200 euro die misschien niet eens de juiste zijn achteraf.
Zelf heb ik dan zoiets wil je van dit soort discussies af waarom niet een mailing eens in de 2 weken naar alle teamcaptains met de status van onduidelijke zaken voor een seizoen. Geld overigens ook voor andere zaken zoals de laatste race op IKM. Dat is gewoon een blunder. Het hoeft geen liefdes brief te zijn enkele zinnen moet duidelijk zijn. Heel veel teams willen buiten sponsoring daar gelaten ook graag testen voor een seizoen. Dat kan verschillende redenen hebben bijv nieuwe rijder of ander frame etc. En er wordt dan ook geen tot nagenoeg weinig info gegeven over belangrijke aspecten of men spreekt elkaar compleet tegen. Vooral mbt die mailing is dat een sterk punt die in het geval van de MKS nogal aangescherpt kan worden als verbeter punt.
Het valt me dan ook op dat alle andere teams verder hun mond houden en nergens mee bemoeien om maar niet de boeman te zijn en vervolgens in de wandelgangen het hardste schreeuwen dat het allemaal ruk geregeld is. Qua dat betreft kan ik me zelf terug zien in de houding van Ruben en dat is dat we altijd eerlijk zijn en dat ook uitspreken. Het heeft ook zijn gevolgen maar als niemand iets roept dan gebeurt er niks en kan een wedstrijdleiding ook niet verbeteren als dat nodig blijkt te zijn.
Nu krijg je dit soort berichten en discussies die er anders niet waren geweest.
Ook vanuit mijn kant zou ik ook graag willen weten wat nu definitief de banden gaat zijn.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#9 03-02-2012 00:11:30

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Re: Test banden MKS seizoen 2012

Jongens, wat een geschrijf, wat een reacties naar elkaar.
Eerst even een duidelijkheid scheppen Ruben.
1. De eerste race is niet afgeblazen. We rijden elf wedstrijden, er zijn twaalf weekeinden gepland omdat de IKK en NCC er twaalf rijden, de MKS elf. We zijn gestart met de IKK/NCC op Middelburg. Vervolgens de MKS start op De Uithof, elf wedstrijden opeenvolgend. Dat is een bewuste keuze geweest. Waarbij ook nog eens rekening is gehouden met de wensen van diverse teams die de moeite namen ons rechtstreeks te benaderen met het verzoek niet voor eind februari te starten ivm aanschaf nieuwe chassis en teamsamenstelling.
2. Het reglement is in 2011 samengesteld, heeft toen de laatste wijziging ondergaan. Je gaat niet ieder jaar de naam van het reglement veranderen. Het reglement heet dus gewoon reglement 2011 totdat er een nieuwe wijziging plaatsvindt. Mocht dit tot verwarring leiden wil ik de documenten wel een algemenere naam geven.

In het algemeen, als je vragen hebt, stel ze gerust. Een forumdiscussie is leuk, maar leidt vaak tot verwarring, zeker als je een gerichte vraag hebt en een ander datgene wat jij bedoelt anders interpreteert. De verwaring is dan snel gerealiseerd met soms vervelende opmerkingen over en weer. Schiet niet op.  Ik houd m'n mailbox goed in de gaten, maar heb nog geen opmerking of vraag van jullie mogen ontvangen. Gewoon doen zou ik zeggen, wordt het alleen maar beter van.

De banden. We hebben er voor gekozen om niet over een nacht ijs te gaan en een duidelijk goede band te kiezen. Daarvoor was er enig testwerk vereist. In ieders belang. We starten gewoon op de nieuwe band op De Uithof. De band wordt eerdaags gepresenteerd.
Verder staan we open voor alle suggesties. Maar wel even in persoon aub of via een duidelijke genuanceerde mail. Zodat geroep en wedergeroep en nog een keer overtreffend geroep op het forum wordt voorkomen.


C.point Racewear, Made to Win

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices