#1 27-05-2014 16:13:16

Auto Onderdelen
Gebruikers
Geregistreerd: 25-04-2014
Posts: 3

TRW schokdempers - Review

Allereerst, excuseer me voor mijn Nederlands. Ik vertegenwoordig een online onderdelen winkel (auto-onderdelen) die is begonnen met een samenwerking met Kartlife partnerschap In deze paragraaf zal publiceren onderdelen en auto beoordelingen. Hopelijk vind je ze begrijpen.

Schokdempers worden ten onrechte vaak gezien als iets wat alleen maar ter comfort dient, het vangt de schokken op waardoor het rijden plezierig wordt. Deze insteek is maar voor de helft waarheid en het is juist de andere helft die veel belangrijker is. Het opvangen van de schokken door het rijden over oneffenheden, drempels of slecht wegdek dient namelijk niet alleen maar als comfort. Het opvangen van de schokken en schommelingen zorgt er ook voor dat de motor gelijk blijft liggen en niet aan hevige stoten onderhevig wordt. Ook voor de rest van de auto is het belangrijk dat de schokdempers goed werken, omdat dit de klappen op kan vangen die anders flinke schade aan de auto toe hadden kunnen brengen.

Wanneer een schokdemper aan vervangen toe is, dan zal de bestuurder dat snel merken. De auto wordt namelijk moeilijker te besturen en bij de eerste drempel zal de reden meer dan duidelijk zijn. Wanneer je een schokdemper vervangt, is het verstandig de schokdemper aan de andere zijde ook te vervangen. Vaak is het slijtage dat de boosdoener is en door gelijktijdige vervanging wordt een groot deel van deze slijtage opgevangen. Het is verstandig om goed te kijken naar het merk schokdemper dat aangeschaft wordt. Niet alle schokdempers zijn in staat de schokken op te vangen van een iets zwaardere auto en anderen zijn niet geschikt voor dagelijks gebruik. TRW schokdempers zijn in de meeste gevallen een goede keuze. Het is niet het duurste merk, maar qua prijs-kwaliteit verhouding is het een weloverwogen keuze. De TRW schokdempers zijn sterke schokdempers die in verschillende uitvoeringen te verkrijgen zijn. Let erop dat de schokdemper past bij de auto waar deze voor nodig is, iets als een ‘universele schokdemper’ bestaat namelijk niet en een verkeerd type is niet te monteren op een verkeerde auto.

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices