Je bent niet ingelogd.
Niels, Zie aangepaste lijst deelnemers.
Moest de lijst nog even aanpassen.
C.point Racewear, Made to Win
Offline
dan kunnen we het voor ene sne voor altijd beslissen...
In dat geval nemen we gewoon het IKWC
- Some men are no racing drivers. They drive racing cars, that's all. - Gilles Villeneuve
- No man can do miracles. Although Gilles made you wonder; he was that quick - Jacques Laffite
Offline
ik mis ook nog wel wat nederlandse zwaargewichten in klasse 4......
Alles is relatief, Timing is alles
Offline
I'm in ... de zwaarste in groep 3 met één kilo tekort voor groep 4
- Some men are no racing drivers. They drive racing cars, that's all. - Gilles Villeneuve
- No man can do miracles. Although Gilles made you wonder; he was that quick - Jacques Laffite
Offline
Sorry Casper, Had de hele week plus het weekend een belangrijke upgrade bij een van onze terminals en ik heb amper geslapen. Mijn weekend was drie uurtjes slapen op maandag ochtend
Ik kan er helaas niet bij zijn wegens familie verplichtingen, dat is ook de reden waarom ik me nog niet officieel had aangemeld. Timmie zal de eer hoog houden in de lichtgewicht klasse. Ik had er erg graag bij willen zijn maar helaas kan ik niks verzetten . Ik ga ervanuit dat de Nederlanders onze eer gaan verdedigen daar en dat ze de trofee's meenemen. Antwerpen is een superbaan en waar zou dit evenement nou beter zijn dan op de kartbaan Antwerpen. Zou zeggen neem jullie regenpakjes mee want dit wordt one hell of a ride! En niet vergeten de mensen van de pictures .......... FOTO's MAKEN MET DAT DING!!!
gr chris...
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "
Offline
Ik ga ervanuit dat de Nederlanders onze eer gaan verdedigen daar en dat ze de trofee's meenemen.
Trofee van "slak van het weekend"?
Antwerpen is een superbaan en waar zou dit evenement nou beter zijn dan op de kartbaan Antwerpen.
Hmm, Wilrijk met huurkartjes ... ik ken leukere banen
- Some men are no racing drivers. They drive racing cars, that's all. - Gilles Villeneuve
- No man can do miracles. Although Gilles made you wonder; he was that quick - Jacques Laffite
Offline
agh Spiderpig zo heeft iedereen speciale wensen. Je moet daar een middenweg in vinden en Antwerpen is gewoon cuwl dalijk in de regen.
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "
Offline
achja, Antwerpen is gewoon een mooie outdoorbaan. Ze hebben goede karts die zeer gelijkwaardig zijn.. en de lay-out van de baan is ook super .. zie jullie in Antwerpen
Met karten een fantastische toekomst tegemoet.
Offline
Daarom....
En een van ons gaat gewoon die beker meenemen.... heh kevin
GVD baal dervan dat ik er niet bij kan zijn...... van je familie moet je t hebben heh
Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "
Offline
Akkoord dat Antwerpen een leuke outdoorbaan is maar met huurkartjes (zeker de 200cc's die ze nu hebben) heb je gewoon een traag gevoel
Ik kijk er wel naar uit in de regen, normaal gezien lukt dat altijd goed
- Some men are no racing drivers. They drive racing cars, that's all. - Gilles Villeneuve
- No man can do miracles. Although Gilles made you wonder; he was that quick - Jacques Laffite
Offline
Dames en heren racers kartbattle Nederland - Belgie,
Er zijn enkele inschrijvingen bij gekomen. zie de lijst hieronder.
Echter zondag 30 november nadert snel en we willen de klassen graag vol hebben.
Dit houdt in dat de inschrijving voor openstaande plaatsen tot woensdag is gereserveerd voor rijders uit het betreffende land, Nederland of Belgie.
Vanaf komende woensdag 26 november worden de vrije plaatsen toegewezen aan de rijders op de reserveplaatsen.
Het kan zijn dat de klasse 4 niet vol genoeg komt om doorgang te laten vinden.
De rijders worden dan in volgorde van inschrijving geplaatst op de eventuele vrije plaatsen in klasse 3 75-85 kg. De rijders zullen wel voor hun eigen klassement strijden.
Casper Reinders
Ben de Feijter
Inschrijving DBKC 2008
Klasse tot 65 kg
1 Jorg Aldenhuijsen NL 7-nov 55
2 Yvonne Houffelaar NL 6-nov
3 Arjan van Damme NL 7-nov 55
4 Sinh Ho NL 10-nov
5 Kevin den Ouden NL 7-nov
6 Tim Struijs NL 12-nov 64
7 Melvin Benders NL 12-nov 58
8 Vince Joseph NL 12-nov 57
9 Dave Noya NL 14-nov 62 reserve
10 Milou van Agtmael NL 18-nov reserve
11 Joep van Loosbroek NL 20-nov 57 reserve
9 Rob Reynders B 7-nov 50
10 Navric de Laet B 13-nov
11 B
12 B
13 B
14 B
15 B
16 B
Klasse 65 - 75 kg
1 Tim Porter NL 6-nov 65
2 Jerfaas van Sijll NL 6-nov 70
3 Rick Debski NL 7-nov 70
4 Maikel van Beek NL 10-nov
5 Fabian Hardjoprajitno NL 10-nov 68
6 Ruben Boutens NL 9-nov 68
7 Pim Speelman NL 9-nov 67
8 Niels Joseph NL 12-nov 68
9 Stijn Weytens B 6-nov 70
10 Bart van de Vel B 7-nov 67
11 Matias Grooten B 8-nov 70
12 Yves Soers B 11-nov 67
13 Simon Lee Duts B 14-nov 65
14 Robbe Verhegge B 15-nov 70
15 Kurt du Bois B 21-nov 69
16 Jan Luyckx B 17-nov 73
17 Kevin Silverans B 21-nov reserve
Klasse 75 - 85 kg
1 Joseph Descendre NL 6-nov 75
2 Ferry Diemel NL 6-nov 82
3 Kai Wagenaar Hummelinck NL 10-nov
4 Edgar Wurster NL 10-nov 75
5 Renato de Visser NL 10-nov
6 Erik Koster NL 10-nov
7 Quyen Nguyen NL 11-nov 78
8 Dragan Ladanowicnis NL 11-nov 79
9 Bart Agazzi NL 17-nov 74 reserve
9 Thijs Cottyn B 6-nov 81
10 Dorian Kruger B 12-nov 76
11 Daan Verhamme B 16-nov 84
12 Krstof Dielis B 22-nov 84
13 Erik Verhegge B 23-nov 82
14 B
15 B
16 B
Klasse 85+ kg
1 Patrick van den Berg NL 11-nov 91
2 Marcel van Helden NL 11-nov 95
3 NL
4 NL
5 NL
6 NL
7 NL
8 NL
9 Matthias Maas B 13-nov
10 Robin Borremans B 21-nov
11 Kristof Dielis B 22-nov
12 B
13 B
14 B
15 B
16 B
C.point Racewear, Made to Win
Offline
Hoewel ik eerst had gepost niet deel te nemen aan de battle ben ik overgehaald om het wel te doen. Dus, mijn waarde collega's uit het noorden, jullie hebben er een concurrent bij. Normaal gezien kom ik uit in klasse 3. Wel jammer, het circuit in Antwerpen is mij onbekend en door tijdsgebrek zit een verkennigsritje er voor mij niet in. Ach ja... We gaan er 'een goei lap op geven' zoals men bij ons zegt en ik hoop dan ook dat we een fijne en spannende wedstrijd tegemoet gaan.
Tot zondag!
"When you're racing, it's life. Everything before or after is just waiting." Steve McQueen als Michael Delaney in Le Mans
Lees over mijn kartavonturen: http://kristofd.wordpress.com
Offline
Zijn de Belgen nou allemaal zo zwaar of durven ze niet in de tot 65kg klasse te rijden? De Nederlandse indoortoppers rijden daar in Jorg Aldenhuijsen de beste indoorkarter naar mijn mening en Melvin Benders het aanstormend talent wat al veel resultaten heeft genoteerd!..
De Belgen zullen we geschrokken zijn dat de Nederlanders hier wel zin in hebben!
Met karten een fantastische toekomst tegemoet.
Offline
Tja, wij Belgen zijn natuurlijk gekend voor onze voorliefde voor lekker eten, hé... Daar hebben jullie in NL minder last van!
"When you're racing, it's life. Everything before or after is just waiting." Steve McQueen als Michael Delaney in Le Mans
Lees over mijn kartavonturen: http://kristofd.wordpress.com
Offline
De datum viel slecht voor enkele coureurs, onder andere twee 80+'ers. Schrik? Neenee
- Some men are no racing drivers. They drive racing cars, that's all. - Gilles Villeneuve
- No man can do miracles. Although Gilles made you wonder; he was that quick - Jacques Laffite
Offline
Oke, dat geld dan voor de 80+ maar er zijn toch vast wel goede Belgische rijders die onder de 65kg wegen?
Met karten een fantastische toekomst tegemoet.
Offline
10kg dat niets uitmaakt? 10kg = ongeveer 0.3 seconden verlies per ronde, afhankelijk van het circuit. Hebben we enkele jaren geleden eens uitgetest (zelfde coureur, zelfde kartje en 10kg verschil).
Misschien een wat late reactie
Als je een rijder laat rijden met 10kg extra zal hij altijd langzamer rijden dat dat hij deze niet heeft. Echter komt dit niet alleen door de 10kg maar met name daar het ermee omgaan van de 10 kg extra die de rijder dan niet gewent is. Het voordeel aan zwaar (tot een bepaald punt) zijn is dat je een hogere bochten snelheid kan houden. Ik vind het een pré dat de organisatie voor constructie heeft gekozen dat er een classe per 10kg want in mijn ogen zijn de verschillen met zo een contructie minimaal.
De keuzes van gewicht komen in mijn geval goed uit omdat ik in race uitrusting zo een 77kg weeg. Daarom vind ik het persoonlijk erg leuk dat er bij gelijke omstandigheden word gekeken met de andere classes...
Verder over Kartbaan antwerpen wil ik kwijt dat ik het een leuke baan vind om te rijden, heb er 3 heats gereden met een langzaam opdrogende baan en heb er echt van genoten! De sfeer, mensen baan en karts voelden allemaal lekker!
Laatst bewerkt door VBR_Erik (26-11-2008 12:23:17)
Offline
Spiderpig geschreven:10kg dat niets uitmaakt? 10kg = ongeveer 0.3 seconden verlies per ronde, afhankelijk van het circuit. Hebben we enkele jaren geleden eens uitgetest (zelfde coureur, zelfde kartje en 10kg verschil).
Misschien een wat late reactie
Als je een rijder laat rijden met 10kg extra zal hij altijd langzamer rijden dat dat hij deze niet heeft. Echter komt dit niet alleen door de 10kg maar met name daar het ermee omgaan van de 10 kg extra die de rijder dan niet gewent is. Het voordeel aan zwaar (tot een bepaald punt) zijn is dat je een hogere bochten snelheid kan houden. Ik vind het een pré dat de organisatie voor constructie heeft gekozen dat er een classe per 10kg want in mijn ogen zijn de verschillen met zo een contructie minimaal.
De keuzes van gewicht komen in mijn geval goed uit omdat ik in race uitrusting zo een 77kg weeg. Daarom vind ik het persoonlijk erg leuk dat er bij gelijke omstandigheden word gekeken met de andere classes...
Verder over Kartbaan antwerpen wil ik kwijt dat ik het een leuke baan vind om te rijden, heb er 3 heats gereden met een langzaam opdrogende baan en heb er echt van genoten! De sfeer, mensen baan en karts voelden allemaal lekker!
Ja, je hebt een punt, maar er komt nog veel meer bij kijken Persoonlijk vind ik het "voordeel" dat de zware coureurs in de bochten zouden hebben heel minimaal. De lichte coureur komen er sneller aan en accelereren veel sneller dan iemand met 10-15kg meer waardoor het "voordeel" van de zwaardere coureur vervalt.
Dat men met gewichtsklassen werk vind ik uitstekend Alleen jammer dat je van de organisatie (buiten hun wil om, akkoord) geen lood mag meepakken om in een klasse hoger te rijden. Aan de top ligt er zó'n klein verschil dat die 8-9kg al een verschil gaan maken (en zo blijven we zagen he )
In elk geval, tot zondag Ze geven regen/sneeuwbuien, wordt nog leuk. Al hadden ze in Wilrijk beter 270cc gepakt dan 200cc, maar bon
- Some men are no racing drivers. They drive racing cars, that's all. - Gilles Villeneuve
- No man can do miracles. Although Gilles made you wonder; he was that quick - Jacques Laffite
Offline
In elk geval, tot zondag Ze geven regen/sneeuwbuien, wordt nog leuk. Al hadden ze in Wilrijk beter 270cc gepakt dan 200cc, maar bon
Volgens Weeronline.be: Half bewolkt met een beetje regen en temperaturen tussen -2 en 4 graden. Brrr...
"When you're racing, it's life. Everything before or after is just waiting." Steve McQueen als Michael Delaney in Le Mans
Lees over mijn kartavonturen: http://kristofd.wordpress.com
Offline
oe dat is echt leuk dan ^^ , regen is goed voor de zware mens
Offline
Oke, dat geld dan voor de 80+ maar er zijn toch vast wel goede Belgische rijders die onder de 65kg wegen?
Rijders onder de 65kg zijn er weinig. En degene die dan zouden willen meedoen zitten vanaf de eerste week van december met examens, dus komen (of mogen ze van hun ouders) ook niet
- Some men are no racing drivers. They drive racing cars, that's all. - Gilles Villeneuve
- No man can do miracles. Although Gilles made you wonder; he was that quick - Jacques Laffite
Offline
Hierbij de inschrijvingen drie klassen DBKC.
Zoals je ziet is er voor de liefhebber nog een plaats beschikbaar in de klasse tot 65 kg.
We hebben er zin in, tot zondag.
Inschrijving DBKC 2008
Klasse tot 65 kg
1 Jorg Aldenhuijsen NL 55
2 Yvonne Houffelaar NL
3 Arjan van Damme NL
5 Kevin den Ouden NL
6 Melvin Benders NL 58
7 Vince Joseph NL 57
8 Dave Noya NL 62
9 Milou van Agtmael NL
10 Jorg van den Oever NL
11 Joep van Loosbroek NL 57
12 Kevin Gubbels NL 59
13 Paul Broekmeulen NL
14 Rob Reynders B 50
15 Navric de Laet B
16
Klasse 65 - 75 kg
1 Tim Porter NL 65
2 Jerfaas van Sijll NL 70
3 Rick Debski NL 70
4 Maikel van Beek NL
5 Fabian Hardjoprajitno NL 68
6 Ruben Boutens NL 68
7 Pim Speelman NL 67
8 Niels Joseph NL 68
9 Stijn Weytens B 70
10 Bart van de Vel B 67
11 Matias Grooten B 70
12 Yves Soers B 67
13 Simon Lee Duts B 65
14 Robbe Verhegge B 70
15 Kurt du Bois B 69
16 Jan Luyckx B 73
Klasse 75 - 85 kg
1 Joseph Descendre NL 75
2 Ferry Diemel NL 82
3 Kai Wagenaar Hummelinck NL
4 Edgar Wurster NL 75
5 Renato de Visser NL
6 Erik Koster NL
7 Quyen Nguyen NL 78
8 Dragan Ladanowicnis NL 79
9 Bart Agazzi NL 74
10 Bas Kursten NL 84
11 Patrick van den Berg NL 91
12 Thijs Cottyn B 81
13 Dorian Kruger B 76
14 Daan Verhamme B 84
15 Krstof Dielis B 84
16 Erik Verhegge B 82
Laatst bewerkt door Casper (27-11-2008 20:40:21)
C.point Racewear, Made to Win
Offline
En waar zijn de rijders van 85+ ? Ik herinner mij dat er gezegd was dat als er niet genoeg deelnemers waren ze in de klasse 75+ konden meerijden maar wel met hun apart klassement... en nu worden ze subtiel "geweerd" ?
- Some men are no racing drivers. They drive racing cars, that's all. - Gilles Villeneuve
- No man can do miracles. Although Gilles made you wonder; he was that quick - Jacques Laffite
Offline
Nee Spiderpig, ze worden niet subtiel geweerd. De rijders in de 85+ moeten allemaal nog gewogen worden
Met karten een fantastische toekomst tegemoet.
Offline