#51 28-11-2008 16:24:54

Rohrl-fan
Gebruikers
Van: Mol
Geregistreerd: 13-10-2008
Posts: 22
Website

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Wel een beetje verwarrend dan dat deze uit de lijst verdwenen zijn...


"When you're racing, it's life. Everything before or after is just waiting." Steve McQueen als Michael Delaney in Le Mans

Lees over mijn kartavonturen: http://kristofd.wordpress.com

Offline

#52 28-11-2008 21:22:40

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Spiderpig,

Het ligt iets genuanceerder dan je meldt. De rijders worden niet subtiel geweerd.
Helaas zijn er niet genoeg inschrijvingen gekomen voor de klasse 85+, ondanks dat er op sites in de hevige gewichtsdiscussies werd gesuggereerd dat er voldoende rijders zouden komen als we deze klasse in zouden stellen.
Zes inschrijvingen was tegen de daardoor gewekte verwachtingen in erg weinig. Te weinig ook om de race voor deze klasse door te laten gaan.

De klasse 75-85 was tot voor een aantal dagen geleden niet volledig gevuld, vandaar dat we de optie open hielden dat een aantal 85+ inschrijvingen overgeheveld konden worden met behoud van hun eigen onderlinge strijd.
De klasse 75-85 was uiteindelijk zodanig gevuld dat er maar een plaats overbleef. Deze werd toegewezen aan de rijder die zich het eerst meldde. We hebben nu eenmaal niet meer dan 16 beschikbare karts.

De kreet "subtiel weren" is dan ook niet op zijn plaats, het is gewoon een kwestie van te weinig inschrijvingen. Erg spijtig voor de jongens die wel wilden racen. We hadden ook het liefst gezien dat deze klasse zodanig was gevuld dat de race door kon gaan, maar nogmaals zes deelnemers is te weinig.

Laatst bewerkt door Casper (28-11-2008 21:24:17)


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#53 30-11-2008 19:50:36

Spiderpig
Gebruikers
Van: Vlaendrenland
Geregistreerd: 09-10-2008
Posts: 37
Website

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Ik citeer Gilles Villeneuve: "Some men are no racing drivers. They drive racing cars, that's all". Vandaag nog maar is duidelijk geworden. €80 weggesmeten geld. 'k Wist dat 'k niet moest meedoen.


- Some men are no racing drivers. They drive racing cars, that's all. - Gilles Villeneuve

- No man can do miracles. Although Gilles made you wonder; he was that quick - Jacques Laffite

Offline

#54 30-11-2008 20:16:05

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

duidt dat op het niveau van de deelnemers, op het wel of niet netjes rijden of misschien op het omgaan met weersomstandigheden? want nu weet ik nog nie precies wat er zoal gebeurt is... was het regenachtig bijvoorbeeld?

Offline

#55 30-11-2008 21:12:47

Spiderpig
Gebruikers
Van: Vlaendrenland
Geregistreerd: 09-10-2008
Posts: 37
Website

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Ik ben vandaag op drie races tijd 4 KEER rondgetikt waarvan op zijn minst 2 keer opzettelijk. Trouwens niet alleen bij mij. Ik heb vaak genoeg gezien dat er rijders met opzet anderen gaan aantikken om er dan voorbij te gaan, het vaakst in groep drie. Ze zien dat je sneller bent, smijten hun kart gewoon aan de binnenkant en rammen je van de baan. Dat doe je toch niet ??

Het beste van al... ik heb één bestraffing opgemerkt. Blijkbaar mag het dus, elkaar gewoon van de baan rammen?


- Some men are no racing drivers. They drive racing cars, that's all. - Gilles Villeneuve

- No man can do miracles. Although Gilles made you wonder; he was that quick - Jacques Laffite

Offline

#56 30-11-2008 21:18:32

Rohrl-fan
Gebruikers
Van: Mol
Geregistreerd: 13-10-2008
Posts: 22
Website

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Tja... Ik moet mijn goede kameraad (en landgenoot) Spiderpig hier toch even bijtreden. Echt sportief werd er nu niet bepaald gereden... (Uiteraard geldt dit niet voor alle deelnemers, maar er waren er heel wat bij die dachten dat ze NASCAR reden of zo.)

Enfin, ik ga alles eerst een dagje laten bezinken.


"When you're racing, it's life. Everything before or after is just waiting." Steve McQueen als Michael Delaney in Le Mans

Lees over mijn kartavonturen: http://kristofd.wordpress.com

Offline

#57 30-11-2008 21:32:45

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Ik was er niet bij, dus ik kan niet oordelen wat er precies gebeurd is... maar ik ben wel benieuwd naar de reacties, want sinds de laatste arkc race is het toch een discussie-puntje (hoewel, discussie is een groot woord, want als je er iets van zegt ben je gelijk een zeurder en krijg je te horen dat het erbij hoort tongue

gelukkig zijn er ook in Belgie rijders die vinden dat tikken geven er NIET bij hoort smile maar das natuurlijk wel een schrale troost voor degene die hun race er door verpest zien worden helaas

Offline

#58 30-11-2008 22:17:54

Rohrl-fan
Gebruikers
Van: Mol
Geregistreerd: 13-10-2008
Posts: 22
Website

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Nog wel even dit meegeven: Bij de prijsuitrijking (Gegeven door een Nederlander, ben alleen schandalig genoeg zijn naam vergeten. Het was de man die samen met Casper werkt en op de piste toezicht hield.) werd er door de organisatie toch verteld dat over het algemeen de Belgen heel wat fairder reden.

Het is zeker niet mijn bedoeling om hier een beetje ruzie te beginnen 'stoken', om te beginnen met een spelletje 'Wij Belgen zijn fairder dan jullie...'. Daar voel ik me net iets te oud voor... Maar het is wel degelijk zo dat héél wat Nederlandse piloten er vandaag een nogal... euh... assertieve rijstijl op nahielden.

Zelf heb ik hier voornamelijk last van gehad in de eerste wedstrijd. In de andere 2 kwam ik er 'dankzij' een stilvallende kart simpelweg niet aan te pas. Echt balen, want zeker in de 2de race had ik een droomstart!


"When you're racing, it's life. Everything before or after is just waiting." Steve McQueen als Michael Delaney in Le Mans

Lees over mijn kartavonturen: http://kristofd.wordpress.com

Offline

#59 01-12-2008 02:37:51

kuchenmeister
Gebruikers
Geregistreerd: 30-11-2008
Posts: 5

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Rohrl-fan geschreven:

Nog wel even dit meegeven: Bij de prijsuitrijking (Gegeven door een Nederlander, ben alleen schandalig genoeg zijn naam vergeten. Het was de man die samen met Casper werkt en op de piste toezicht hield.) werd er door de organisatie toch verteld dat over het algemeen de Belgen heel wat fairder reden.

Het is zeker niet mijn bedoeling om hier een beetje ruzie te beginnen 'stoken', om te beginnen met een spelletje 'Wij Belgen zijn fairder dan jullie...'. Daar voel ik me net iets te oud voor... Maar het is wel degelijk zo dat héél wat Nederlandse piloten er vandaag een nogal... euh... assertieve rijstijl op nahielden.

Zelf heb ik hier voornamelijk last van gehad in de eerste wedstrijd. In de andere 2 kwam ik er 'dankzij' een stilvallende kart simpelweg niet aan te pas. Echt balen, want zeker in de 2de race had ik een droomstart!

Nu ik was er niet maar ik denk dat het nu de tijd is aan een paar belgen om een soortgelijke wedstrijd te organiseren maar ipv. op een buitenparkoer zou ik nu opteren voor een indoorkarting.. Gewoon omwille het feit daar is het altijd droog (niet dat ik niet graag in de regen rij, integendeel rij liever in de regen dan in het droge en dit zie je ook aan mijn resultaten...) En dus om verder te gaan: als het droog is kan je moeilijk geloofwaardig iemand een serieuse duw geven omdat je te laat remt ofzo want dit valt veel sneller op dan op een nat circuit... Ook heb je dan niet het geval dat er kartjes stilvallen zoals ik hier en daar ook vernam dat er een paar meerdere keren zijn stilgevallen tijdens een race, en zeker op zo'n korte races is dit uitsluiting voor winst... Dus aan alle belgen die dit lezen denk er eens over na en begin nu ook maar zo'n race voor de lage landen uit te dokteren en liefst met een klasse waar ik met mijn 86kg toch een beetje thuisvoel big_smile (normaal deed ik mee in de +85kg klasse tot deze ineens afgelast werd:()
Grtz kuchenmeister

Offline

#60 01-12-2008 11:02:18

VBR_Erik
Gebruikers
Geregistreerd: 26-11-2008
Posts: 4

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Als eerste wil ik zeggen ondanks het achteloos rijden van sommige mensen en de karts die af en toe uit vielen dat ik me heb vermaakt. Verder denk ik dat iedereen in gedachten moet nemen dat de wedstrijdleiding hun uiterste best doen om het zo goed mogelijk te leiden. Het beuken van de Imbecile karten en het uitvallen van me karts (in het totaal 6 x) hebben me helaas een goede classering gekost.

Enige wat ik wel zeer kwalijk vind is al er over een jongen word geklaagd en over die jongen is er door vele geklaagd dat de wedstrijd leiding zegt “dat weten we, die jongen is eenmaal wat lomp”. Dan zeg ik laat die jongen nooit meer mee doen of waarschuw hem van tevoren en straf hem direct bij achterlijk rijgedrag.

En dat de Belgen heel netjes rijden…. In de 2de race na al vele rondens met hem gevochten te hebben krijg ik een tik waardoor ik spinde en 4 plekken verloor, deze was gegeven door de Belg die uiteindelijk 3de werd (al had ik zelfs gelijk tijdens het rijden het idee dat er geen opzet bij zat maar gewoon met iets verremmen had te maken).

Laatst bewerkt door VBR_Erik (01-12-2008 11:04:32)

Offline

#61 01-12-2008 11:41:12

Rob
Gebruikers
Geregistreerd: 01-12-2008
Posts: 2

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Ik heb me gisteren ook goed geamuseerd, maar ik ben ook verschillende keren rondgetikt of aan de kant geduwd, er waren er bij die me per ongeluk raakte, maar ook verschillende keren express.  In 1 van mijn reeksen was er zelfs iemand die 3 pogingen nodig had om me rond te tikken.

In de laatste race (reeks 1)  heb ik nog per ongeluk tegen de winnaar aangereden toen hij me dubbelde, hij is me na de race nog om uitleg komen vragen maar hij was al weg voor ik wist over welke actie het ging  : s.  Dus bij deze, ik had me misremd, sorry daarvoor.

Offline

#62 01-12-2008 12:10:42

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

dus zoals ik het goed begrijp was er regen..... en een chaos of viel t allemaal mee....


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#63 01-12-2008 12:42:58

Rob
Gebruikers
Geregistreerd: 01-12-2008
Posts: 2

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

CriZz geschreven:

dus zoals ik het goed begrijp was er regen..... en een chaos of viel t allemaal mee....

De baan was allesinds goed nat, en af en toe vielen er een paar druppels zodat de baan niet droogde.

koud was het ook,  na de eerste race waren mijn handen bevroren omdat ik met mijn handschoen mijn scherm had afgeveegd.

Offline

#64 01-12-2008 13:50:29

Timster
Moderator
Van: Leiden
Geregistreerd: 05-05-2008
Posts: 92

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Het was een spectakel. Het weer was zwaar belabberd, regen en kou. Maar de races daardoor spectaculair. Minpunt toch de technische mankementen. Er vielen door de nattigheid teveel karts stil. Dit heeft zeker enorm veel invloed gehad.
Maar het evenement als zodanig heb ik als leuk ervaren al moet ik me aansluiten bij onze belgische vrienden dat voor zoiets beter een indoor circuit kan worden genomen. Dit door het prominent uitvallen van karts, en door het weer (hoewel ik moet zeggen dat het een genot was, ik hou er wel van).


Alles is relatief, Timing is alles

Offline

#65 01-12-2008 15:26:17

Kevin den Ouden
Gebruikers
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 231

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Ben het niet helemaal eens met de rijders hierboven. Jullie geven commentaar specifiek op één jonge die iemand rond heeft getikt. Dit kan gewoon niet jongens. Die kerel kan bijvoorbeeld nog nooit in de regen hebben gereden en weet dan totaal niet wat hem te wachten staat als hij te hard/te aggressief de bochten in gaat.

Ik vind wel dat er fair gereden is, door de één wat minder door de ander wat meer.. Dit maak je nu eenmaal mee. Formule 1 is precies hetzelfde het zit gewoon in de aard van het beestje of liever gezegd de coureur!

Stel je voor: Je kwalificeert achteraan.. Rijdt de eerste manche achteraan en kan niet omgaan met de kart en de natte baan.. Dan komt de tweede manche, je rijdt de pitstraat uit voelt dat de kart beter rijdt en ook de natte baan krijg je beter onder de knie.. Met de start wil je dan naar voren en meestal ( niet altijd ) zijn de coureurs achteraan wat voorzichtiger. Remmen eerder en sturen anders.. Jij komt daar aan met al je ervaring remt hem eruit maar door de nattebaan glijd je hard tegen hem aan waardoor hij om spint..

Zoals hierboven te lezen is en wat ik er zelf van gezien heb is dit vaak gebeurd..

--- Verder was het gewoon hardstikke leuk om de DBKC te rijden alles wat we op een outdoorbaan hadden kunnen verwachten was aanwezig.. Helaas vallen er dan een paar karts stil door het vocht maar het blijft een mechanische sport jongens!


Met karten een fantastische toekomst tegemoet.

Offline

#66 01-12-2008 15:49:58

Spiderpig
Gebruikers
Van: Vlaendrenland
Geregistreerd: 09-10-2008
Posts: 37
Website

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Ik had het niet over één coureur. Ik had het over minstens vier of vijf in klasse 3 alleen al. Verremmen kan inderdaad een keer gebeuren, maar de start bv. was één grote botsauto-attractie op de kermis. De rechte lijn die er dan volgde achteraan was het bij het remmen voor de haarspeld wéér één grote botsauto-attractie. Dan komt de 'haarspeld' net voor start/finish waar ze weer aan de binnenkant volgas blijven geven en vol in de flank rammen. Dan ga je mij niet wijsmaken dat het door de onervarenheid van de coureurs komt dat ze hun "verremmen"! Ik heb lang gedacht om mij ook eens te "verremmen" toen ik opnieuw achter de kerel kwam die mij er in één race twéé keer heeft afgeduwd. Jammer genoeg werd er net afgevlagd.

Ik was bij de snelsten op de baan; dat er een podium in zat was zeker (zege niet, podium wel), maar door de onkunde en de onsportiviteit van bepaalde rijders is dat jammer genoeg niet aan de resultaten te zien.


- Some men are no racing drivers. They drive racing cars, that's all. - Gilles Villeneuve

- No man can do miracles. Although Gilles made you wonder; he was that quick - Jacques Laffite

Offline

#67 01-12-2008 16:05:43

VBR_Erik
Gebruikers
Geregistreerd: 26-11-2008
Posts: 4

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Kevin den Ouden geschreven:

Ik vind wel dat er fair gereden is, door de één wat minder door de ander wat meer.. Dit maak je nu eenmaal mee. Formule 1 is precies hetzelfde het zit gewoon in de aard van het beestje of liever gezegd de coureur!

--- Verder was het gewoon hardstikke leuk om de DBKC te rijden alles wat we op een outdoorbaan hadden kunnen verwachten was aanwezig.. Helaas vallen er dan een paar karts stil door het vocht maar het blijft een mechanische sport jongens!

Met alle respect Kevin maar in klasse 3 werd er alles behalve fair gereden (dit was slechts door een paar rijders). Er is ook niet voor niets zo een zware straf uitgedeeld aan een rijder uit klasse 3 en daarnaast nogeens 7 waarschuwingen in race 1 alleen al. Het rij gedrag van somige mensen en het uitvallen van karts heeft mij ook een goede kans op het podium gekost. Maar zoals jij ook al aangaf, het is een mechanische sport en daar kunnen dat soort dingen gebeuren al was 6 x wel heel veel van het goede wink (zal wel aan mijn rijstijl gelegen hebben)

Offline

#68 01-12-2008 16:34:32

Jorg
Moderator
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 48

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Een stilstaande start (en dan ook nog in de regen) zorgt altijd voor meer spektakel dan een rollende start. Het maakt dan niet uit in welke klasse je rijdt. Kijk b.v. hoe spannend de eerste paar bochten zijn in de F1, WTCC, Rotax Max of welke andere raceklasse (en hoe vaak mensen daar achterste voren staan of spinnen). En dat zijn echte professionele coureurs.

Hoewel het natuurlijk nooit leuk is als juist jij om getikt wordt, zie je het overal terugkomen en hoort het duw-en-trekwerk er in de eerste paar bochten in mijn ogen ook een beetje bij. De eerste paar bochten moet je altijd proberen te overleven, pas daarna begint de wedstrijd echt wink

Offline

#69 01-12-2008 16:42:33

Mr. Q
Gebruikers
Geregistreerd: 01-12-2008
Posts: 26

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Het was idd een kwestie van de eerste paar bochten zien te overleven, de rest van de race ook nog eens uit de malaise blijven, en je kart aan de praat proberen te houden, iets wat me in de laatste race helaas niet helemaal gelukt was, aangezien ik daar 1x m'n motor liet afslaan, en de 2e plek verloor.. sad
Desondanks heb ik het iig naar m'n zin gehad, en heb veel geleerd van die dag.. En met geluk ook nog een bokaal mee naar huis mocht nemen.

Ben het idd over eens dat het botsauto gevoel bij veel mensen erin zat, jammer idd, maar dit kon ook sterk beinvloedt worden door de natte omstandigheden waar niet iedereen zo goed mee om kon gaan.

Offline

#70 01-12-2008 17:27:47

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

dat de eerste bochten wat hektisch zijn is natuurlijk logisch, je zit immers met veel karts op een klein stuk van de baan... wat duw- en trekwerk hoort er ook bij in de eerste ronde, je mag best je positie verdedigen natuurlijk....

maarrrr.... er zijn grenzen aan wat wel of niet mag, vind ik - en het blijft altijd een lastige klus om de grens te stellen, maar er mag soms best wat strenger gelet worden op duw- en trekwerk is mijn mening

overigens is het ook in alle takken van auto- en motorsport niet ongewoon om een positie terug te geven als de inhaalaktie niet door de beugel kon... oke, vaak wordt het op hoog niveau door het team ingefluisterd om dat te doen, maar het gebeurt wel - met karten is het gemakkelijker om iemand grof in te halen, maar het is dan ook gemakkelijker om eventjes die positie weer terug te geven en het de volgende keer netjes te proberen... dat is toch niet zo moeilijk, of denk ik dan weer te aardig?

Offline

#71 01-12-2008 17:41:22

Jorg
Moderator
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 48

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Dat ben ik helemaal met je eens Marco! Als er té hard wordt geduwd en getrokken mag er hard opgetreden worden door de wedstrijdleiding. Ik heb gisteren veel starts gezien en er werden hier en daar wel tikjes uitgedeeld en soms stond er iemand dwars, maar ik kreeg nooit het idee dat er mensen moedwillig uitgeduwd werden (zoals ik al zei, het hoort er voor een deel ook gewoon bij). Voor een coureur zelf die om getikt wordt, lijkt het natuurlijk al snel of hij er expres uitgetikt is, terwijl de wedstrijdleiding daar objectiever naar kan kijken. Die zien b.v. dat de achterste zich iets verremd of dat diegene misschien zelf van achter aangeduwd wordt.

Offline

#72 01-12-2008 18:18:03

VBR_Erik
Gebruikers
Geregistreerd: 26-11-2008
Posts: 4

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Laten we fair blijven.... niemand zal zuren over een tikje in de eerste paar bochten en zelfs niet rond getikt worden. Ik werd in race 2 in bocht 1 ook rond getikt, heel vervelend maar het veld zit nog dicht op elkaar en als je de  goede kart en de rijders skill heb kom je echt wel weer naar voren. Ik denk dat iedereen die hier zijn beklacht over het "botsen" doet  het heeft over het lompe inhalen van mensen door gewoon de kart in de zijkant te zetten. En of dit dan bewust of onkunde is moet niet uitmaken en in mijn ogen bestraft worden.

Het was Belgie - Nederland, mag je er toch van uitgaan dat de beste / betere rijders van de 2 landen deel nemen aan deze competitie en dan mag je ook van de rijders verwachten dat ze elkaar er niet af beuken. Zoals ik eerder heb aangegeven kan je de wedstrijdleiding wel de schult geven, maar je kan ook denken dat die mensen hun uiterste best hebben gedaan om de race zo goed mogelijk te leiden. Ik ben zelf wel van mening dat ze de rijders die iemand bewust of door een foutje van de baan af reden hadden moeten straffen met een stop en go en dat gebeurde te weinig in mijn ogen.

En als laatste ;-) 
Wij rijders moeten ook eens goed in de spiegel kijken, want het zijn tenslote de rijders die botsen niet de wedstrijd leiding!

Offline

#73 01-12-2008 18:32:27

Rohrl-fan
Gebruikers
Van: Mol
Geregistreerd: 13-10-2008
Posts: 22
Website

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Kijk, ik wil hier zeker niet de wedstrijdleiding aanvallen, zeker met het natte weer hadden die heren het nu eenmaal niet makkelijk. Maar feit blijft wel dat ik gisteren (in klasse 3) dingen gezien (en gevoeld) heb die simpelweg niet door de beugel kunnen.

Je kan je eens verremmen, zeker op een natte piste, maar ik heb verschillenden gezien die echt aan het rammen waren. Sorry, niet dat ik wil gezegd hebben dat alle Nederlanders onsportief reden, maar op 4 jaar rijden in België heb ik het nog nooit zo erg meegemaakt. (Ook niet op nat!)

Ik ben trouwens ook van mening dat indien er een vervolg komt op deze wedstrijd we die inderdaad beter binnen laten doorgaan, maakt het voor iedereen wat eerlijker. (En voor alle duidelijkheid, ik kan best mijn mannetje staan op 't nat, ook al was ik gisteren dankzij pech laatste. Vraag maar aan de winnaar van klasse 3, die was verrast dat ik niet verder vooraan reed!)

En in de spiegel kijken? Ik heb gisteren wel wat contact gehad met andere piloten, maar geen enkele keer heb ik iemand van koers gebracht. Soms reed ik zelfs een stuk de modder in om de andere plaats te geven! Ik heb het bij sommige deelnemers anders geweten...

Laatst bewerkt door Rohrl-fan (01-12-2008 18:37:42)


"When you're racing, it's life. Everything before or after is just waiting." Steve McQueen als Michael Delaney in Le Mans

Lees over mijn kartavonturen: http://kristofd.wordpress.com

Offline

#74 01-12-2008 20:09:19

Rohrl-fan
Gebruikers
Van: Mol
Geregistreerd: 13-10-2008
Posts: 22
Website

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Nog een paar fotookes van de DBKC. Deze zijn allen genomen bij de starts van de eerste wedstrijden van elke klasse. Tijdens de race van klasse 3, waarin ik deelnam, was de pa van Navric De Laet zo vriendelijk om met mijn toestel wat plaatjes te schieten.

Klasse 1

dsc3295ag1.jpg

Klasse 2

dsc3396qq9.jpg

Klasse 3

dsc3492kj6.jpg


"When you're racing, it's life. Everything before or after is just waiting." Steve McQueen als Michael Delaney in Le Mans

Lees over mijn kartavonturen: http://kristofd.wordpress.com

Offline

#75 02-12-2008 11:55:53

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Dutch Belgian Kart Contest (DBKC) definitieve opzet

Tja ... een eeuwige discussie.
Zowiezo in zulke omstandigheden misschien een rollende start aangezien stilstaande starts nogal wat oorlog in de eerste bocht kan veroorzaken.
En vergeet ook niet dat er best veel mensen meereden die nog nooit regen races hebben gereden.
Hopelijk zoals op kartgrid al besproken was een race door de belgen georganiseerd op een indoorbaan in belgie...
De twee belgen voorop zijn bekenden. Allebei een zeer mooie dop...
Nederlanders stonden toch wel vrij naar achter hier.
Heeft iemand btw de uitslag want bent toch wel benieuwd.
Er waren ook veel nederlanders niet present zie ik zoo....


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices