#1 03-01-2009 23:12:43

Master Rob
Gebruikers
Geregistreerd: 03-01-2009
Posts: 17

Master Rob

FF voorstellen Rob Knecht bouwjaar 1958. Mijn eerste kart was gebouwd door mijn vader van een kinderwagen met een Solexmotor erop en dan lekker knallen met mijn broers rond de Heilighartkerk in Hilversum. Ik was toen 10 jaar.  Windsurfen was voor mij en mijn zoon Dennis sport nummer 1 (op hoog niveau), maar karten kan elke dag en surfen alleen als er wind is, dus werd het tussendoor maar karten bij Coronel. Pas op 40-jarige leefttijd nam ik de stap om wedstrijden te gaan rijden in de DIKC en hier en daar wat losse wedstrijden en als hoogtepunt een aantal 24-uurs racen.
Ik wilde graag de talentvolle (jeugd) een kans geven. Ik kon dit gelukkig doen doordat de sponsoring goed voor elkaar was in het team en gelukkig zie ik nog een aantal van deze talentvolle jongens rond rijden: Paul de Jong, Sander van Os etc.
Mede door al mijn ervaringen hebben wij het beste team (SignMind-Coronel Racing Team) kunnen opbouwen dat je maar wensen kunt! Dennis is wel mijn zoon, maar net als Bjorn zijn we dikke vrienden. Leeftijd speelt geen rol. We rijden al weer 3 jaar MKS met veel passie. Soms denk ik erover om te stoppen, maar ja, als nog op 50-jarige leeftijd met de top van Nederland mee kunt komen is die stap zeer moeilijk, dus ga je gewoon lekker door!! Ik denk dat Jimmy Onstek en ik een voorbeeld zijn voor velen onder ons. Deze sport kan je dus nog heel lang beoefenen op hoog niveau.

Offline

#2 04-01-2009 00:16:31

JSM-Sander
Gebruikers
Van: hilversum
Geregistreerd: 05-10-2008
Posts: 49
Website

Re: Master Rob

hey Rob,

leuk dat je je hebt aangemeldt , ik heb veel geleerd samen met paul in signmindracing en vooral heel veel lol gehad
hopelijk gaat het jullie in MKS nog veel jaren race plezier opleveren.
en kan laten zien dat je de snelste ouwe van nederland bent wink

groetjes sander

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices