#1 07-05-2008 13:02:53

Kevin den Ouden
Gebruikers
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 231

Waar zijn we?

Hoi hoi,

We trainen als indoorrijders natuurlijk ook op verschillende banen. Het zou leuk zijn als we weten waar iedereen is zodat we elkaar misschien wel is tegen kunnen komen!

Op 26 mei bij Hezemans Indoor Karting ben ik van de partij bij de Decibel KartCup en op 27 mei bij Hezemans voor het IKK kampioenschap!


Met karten een fantastische toekomst tegemoet.

Offline

#2 08-05-2008 21:00:32

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Waar zijn we?

Normaliter elke Dindag-avond bij de Fabrique, maar door werkzaamheden de aankomende 3/4 weken niet.
Maar willen eens gaan kijken/rijden in Poeldijk.
Wie raad wat aan? dag/tijd/enz.


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#3 12-05-2008 22:55:04

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: Waar zijn we?

Psyco geschreven:

Normaliter elke Dindag-avond bij de Fabrique, maar door werkzaamheden de aankomende 3/4 weken niet.
Maar willen eens gaan kijken/rijden in Poeldijk.
Wie raad wat aan? dag/tijd/enz.

Poeldijk heeft geloof ik een actie van 10 euro voor een heat elke maandag... verder is er ook een onbeperkt rijden op elke feestdag, waaronder vaderdag (misschien iets voor vader en schoonzoon-dag? wink

wil je meteen een raceje rijden, is er elke woensdagavond een half uurs race - ideale training voor de ARKC race in augustus!

Offline

#4 13-05-2008 07:00:34

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Waar zijn we?

Hoi Marco.


Yep, we zijn er geweest, (vader en schoonzoondag op pinksteren) smile
Nou......niet echt optimaal..:(
We hadden voor de gelegenheid eens niet onze pakjes/derg, meegenomen.
Maar lekker vrijetijds, En dat hebben we gemerkt.
er was een groep van pakjes (wel beste rijders!!) die de hele dag dezelfde karts (de betere)kregen toebedeeld, en de 2 andere groepen, kregen de "veel" mindere karts.
En met veel minder bedoel ik echt heel veel minder, wat een verschil van karts zeg.
Ik zal de laatste zijn die snel negatief is, maar Van de Ende, is niet de baan voor mij.
Baanpersoneel/kantinepersoneel/karts/sfeer/ nee het zou zeker niet mijn baan zijn.
Maar ja da's dan een mening van een leek.
Ik hoop dat ik het "voor de race van Augustus" verkeerd heb gezien.
En ja... die trainingen... voor ons is het zaak dat we toch minimaal 1 keer hebben gereden op een baan voordat we er een race rijden. 

Psyco.

RMK marco geschreven:
Psyco geschreven:

Normaliter elke Dindag-avond bij de Fabrique, maar door werkzaamheden de aankomende 3/4 weken niet.
Maar willen eens gaan kijken/rijden in Poeldijk.
Wie raad wat aan? dag/tijd/enz.

Poeldijk heeft geloof ik een actie van 10 euro voor een heat elke maandag... verder is er ook een onbeperkt rijden op elke feestdag, waaronder vaderdag (misschien iets voor vader en schoonzoon-dag? wink

wil je meteen een raceje rijden, is er elke woensdagavond een half uurs race - ideale training voor de ARKC race in augustus!


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#5 13-05-2008 15:42:28

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Waar zijn we?

Is dat niet toevallig Sander die het snelste was met een 1.07.6 en daarna Jimmy. Dan heb je nog Roy etc. Sander is baanpersoneel en neemt geen langzame karts maar de snelsten welke hij afgesteld heeft.
Daarom rijdt ik ook zelf niet op poeldijk op dit soort dagen ook al is het mijn thuisbaan. Tevens helpt het ook als je zegt tegen het baanpersoneel dat je traind voor de arkc dan geven ze je wel een leuk kartje. In rij 3 staan altijd de snelsten en die worden niet uitgeleend aan rekreanten omdat die ze stuk rijden. Wat overigens ook echt waar is maar kut voor de mensen die wel kunnen rijden.
Voor mij maken ze altijd een uitzondering.
Hij is tevens ook diegene die verantwoordelijk is voor het afstellen van de karts voor de wedstrijden van IKK en ARKC dit jaar. Ik zal dan ook het hele weekend voor de arkc er aanwezig zijn om samen met hem de kartjes te testen.

Hij gaat het gehele weekend voor de IKK alle karts afstellen en het gehele weekend voor de ARKC ook. Ik heb met hem enkele wedstrijden gereden en hadden samen een team. De jongen is bloedje snel ook in de mindere karts dat kan ik je wel vertellen.

Maar mischien is het handig dat jullie samen met ons een keer gaan rijden zodat jullie wel daar leuk kunnen karten. Op onbeperkt dagen en die 10 euro dagen is een chaos en vind ik zelf ook totaal niks als je het mij vraagt allemaal van die lompo's.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#6 13-05-2008 17:27:08

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Waar zijn we?

Hoi Chris.
Yep, klopt die namen waren er allemaal.
Dus ja... was ons gevoel toch heel er goed.

CriZz geschreven:

Is dat niet toevallig Sander die het snelste was met een 1.07.6 en daarna Jimmy. Dan heb je nog Roy etc. Sander is baanpersoneel en neemt geen langzame karts maar de snelsten welke hij afgesteld heeft. .

Dus ja... zijn we eigenlijk niet goed begonnen bij Van de Ende.
Hadden waarschijnlijk beter kunnen melden van de ARKC.

CriZz geschreven:

Hij is tevens ook diegene die verantwoordelijk is voor het afstellen van de karts voor de wedstrijden van IKK en ARKC dit jaar. Ik zal dan ook het hele weekend voor de arkc er aanwezig zijn om samen met hem de kartjes te testen..

Oke lijkt ons wel wat om ook daarbij te zijn.

CriZz geschreven:

Maar mischien is het handig dat jullie samen met ons een keer gaan rijden zodat jullie wel daar leuk kunnen karten. Op onbeperkt dagen en die 10 euro dagen is een chaos en vind ik zelf ook totaal niks als je het mij vraagt allemaal van die lompo's.

Zoals gezegd, gaan we doen.(we houden daarover even kontakt)
(Lompo's) ja ik weet wat je bedoeld, Onze thuisbasis (als je dat zo kan noemen)
is de Fabrique, en daar heb je zondag's avond de onbeperkt-ritjes, en da's hetzelfde.
Daar gaan wij dus OOK niet meer heen.

Psyco.


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#7 13-05-2008 20:11:44

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Waar zijn we?

komt goed ik laat het hier wel ff weten. wanneer we weer is naar vd ende gaan. btw had je nog adres en/of mail van diegene die het borduur werk voor jullie had gedaan


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#8 13-05-2008 20:33:25

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Waar zijn we?

CriZz geschreven:

komt goed ik laat het hier wel ff weten. wanneer we weer is naar vd ende gaan. btw had je nog adres en/of mail van diegene die het borduur werk voor jullie had gedaan

Hoi Chris.
Bij deze...: http://www.avn-ned.com/general.asp?WebMainMenuCatID=37
Vermeld je wel even dat je via FeJo-Racing komt....(krijgen wij misschien korting smile smile

Psyco.


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#9 15-05-2008 10:31:10

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: Waar zijn we?

misschien is het dan een idee om aan een half uurs race op woensdag mee te doen? ik kan je zo wel een stuk of 4, 5 mensen noemen die dan ook mee willen doen (in elk geval geen tuf-tuf mensen wink

als je met een groep van ca 10-15 goede rijders in een race zit, heb je altijd wel iemand om mee in de buurt te rijden - ook al hangt het in zon half uurs race wel erg af van de kart die je krijgt

Offline

#10 15-05-2008 13:30:16

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Waar zijn we?

ik ook wel maar dan is het niet zo leuk voor de beginners op deze baan. En indd dan hangt t echt nog van de kart af of je mee doet om de overwinning. Maar ik laat hier wel weten wanneer ik is weer op poeldijk ben.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#11 16-05-2008 22:31:39

RMK Kevin
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 16-05-2008
Posts: 50
Website

Re: Waar zijn we?

Alleen het nadeel van de halfuurs races op de woensdagen is dat ze niet de beste of gelijkwaardige karts bijelkaar zoeken, maar gewoon de voorste in de rij. En dan heb je het probleem dat je een kart kan treffen waar je 1.14 mee rijdt of een kart waar je 1.09 mee rijdt. En dat is naar mijn idee het grootste probleem van de baan. De ongelofelijke ongelijkheid in de karts.

Laatste halfuursrace waar ik aan mee heb gedaan trof ik dus een kart waar ik 1.14 laag 1.13 hoog mee reed in de kwalificatie. Dus ik wisselen krijg ik een kart die net zo langzaam was, op de rechte stukken werd ik door iedere recreant om me oren gereden. Terwijl ik 1 week ervoor met 2 karts tijdens een 2 uurs race heb gereden waarmee ik met de ene 109.2 en de ander 1.09 hoog heb gereden.

Een ander "probleem" van de baan is dat gewicht een enorme invloed heeft. Dit komt voornamelijk doordat er behoorlijk wat langzame bochten zijn, waar je als zwaarder iemand een enorm nadeel hebt. Dit was ook wel erg duidelijk te zien in de ARKC en IKK uitslag van 2007 te zien, waarbij de zwaargewichten toch wel erg ver achteraan te vinden waren.

Maar om iets positiefs over de baan te zeggen, het is wel een leuke baan om op te rijden als de karts en tegenstanders gelijkwaardig zijn, ondanks dat het vrij breed is, is het lastig in te halen (als je tenminste goed verdedigt) maar zeker wel te doen.
En op deze baan moet je toch wel vrij nette lijnen rijden om goede tijden neer te zetten.

Offline

#12 19-05-2008 17:09:34

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Waar zijn we?

We zijn gisteren eens wezen kijken (en rijden) op de uithof.
Een wezelijk verschil met Van De Ende, een leukere baan, (vinden wij) redelijke kartjes, en heel goed baanpersoneel.
Nadat wij hebben gemeld dat we rijden in de ARKC, kregen we meteen "de betere kartjes" en ook nog wat mentale ondersteuning. Klasse.
We konden lekker vrij rijden, het was heel rustig, en we vinden de baan wel wat hebben.
Psyco en Speedy.


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#13 20-05-2008 11:59:40

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Waar zijn we?

Als het goed is zijn wij morgenavond op Van der Ende... tijdens de halfuurs race...


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#14 29-06-2008 16:22:15

Kevin den Ouden
Gebruikers
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 231

Re: Waar zijn we?

Zijn er nog coureurs die gaan trainen voor komende zondag 6 juli in Oldenzaal?


Met karten een fantastische toekomst tegemoet.

Offline

#15 30-06-2008 12:48:52

jeroenstigter
Gebruikers
Van: Heemskerk
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 17
Website

Re: Waar zijn we?

JSM is aankomende zaterdag aan het trainen op Oldenzaal, ben benieuwd naar de nieuwe kartjes. Heeft iemand ze al uitgeprobeerd?


You must take the compromise to win, or else nothing. That means: you race or you do not.
(Ayrton Senna)

Offline

#16 30-06-2008 15:00:04

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Waar zijn we?

Revolution racing is ook as Zaterdag aanwezig!!! volgens mij had supreme ze al geprobeerd!!!


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#17 30-06-2008 15:08:02

Timster
Moderator
Van: Leiden
Geregistreerd: 05-05-2008
Posts: 92

Re: Waar zijn we?

Dynamic Racing zal ook aanwezig zijn op Zaterdag


Alles is relatief, Timing is alles

Offline

#18 30-06-2008 15:39:52

Mike
Gebruikers
Van: IJmuiden
Geregistreerd: 15-05-2008
Posts: 138
Website

Re: Waar zijn we?

JSM Racing en Phantom by JSM Racing zijn zaterdag ook aanwezig


Nulla Tenaci Invia Est Via..

Offline

#19 30-06-2008 15:45:04

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Waar zijn we?

Phantom wtf klinkt STOER!!! moet gelijk denken aan die kerel van Phantom of the Opera...
Hopelijk hebben jullie dan niet zullke helmen hahahah


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#20 30-06-2008 16:04:12

Mike
Gebruikers
Van: IJmuiden
Geregistreerd: 15-05-2008
Posts: 138
Website

Re: Waar zijn we?

Haha die helmen zijn het probleem niet.. Wacht maar tot ze die afzetten dat word pas schrikken haha..

Laatst bewerkt door Mike (23-07-2008 09:35:13)


Nulla Tenaci Invia Est Via..

Offline

#21 30-06-2008 16:08:03

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Waar zijn we?

hwuawuhawhuawhhu...........nou ik ben benieuwd ...
a new invasion! bringing back star wars


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#22 30-06-2008 16:44:21

ladystuff
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 03-05-2008
Posts: 154
Website

Re: Waar zijn we?

idd hahahaha
Nou Bas en ik zijn er ook
ohja ik staat voor Tamara whahaha

Offline

#23 04-07-2008 22:48:40

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Waar zijn we?

FeJo-Racing komt ook ff kijken......en rijden tuurlijk.


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#24 06-09-2008 13:42:44

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Waar zijn we?

Wie zijn er morgen te vinden op Kartbaan Antwerpen... mischien kan er een 30 min race gehouden worden bij voldoende animo. Wij van revolution-racing dus Chris en Jardo zullen aanwezig zijn?


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#25 06-09-2008 14:53:23

Mike
Gebruikers
Van: IJmuiden
Geregistreerd: 15-05-2008
Posts: 138
Website

Re: Waar zijn we?

JSM Racing is er ook! (Als ik me helm over me neus krijg rij ik ook gewoon;)..)


Nulla Tenaci Invia Est Via..

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices