#1 25-06-2009 12:56:26

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Cpoint Racewear stelt MKS kart ter beschikking van geïnteresseerde tea

cpoint.jpg
Racewear en Kartpromotie

mks.jpg
Formula 1 of Indoor Karting


Cpoint Racewear stelt MKS kart ter beschikking van geïnteresseerde teams


We zijn als organisator van de IKK/ARKC/NCC/MKS races erg trots op onze teams en rijders. We realiseren ons dat we blij mogen zijn met zo’n fijne enthousiaste groep en willen iets extra’s terug doen.

We hebben nagedacht over de wijze waarop we voor Nederlandse teams racing nog meer glans kunnen geven en hebben daarover overlegd met onze partners.
We waren er vrij snel uit en willen via het volgende aanbod alle Nederlandse rijders kennis laten maken met de Master Kart Series (MKS)..

Cpoint heeft de beschikking over een snelle MKS kart.
Deze kart stellen we ter beschikking, inclusief technische ondersteuning door toptechnicus Edward Terol van Speedsport Holland.
Dus geen kosten voor huur en technische ondersteuning. Die nemen wij voor onze rekening. Toch mooi een pakket van zo’n € 400,00.

Het enige wat je als team dus hoeft te betalen voor het raceweekeinde zijn de volgende kosten:
1.    Inschrijfgeld € 130,00
2.    Brandstof voor training (zelf verzorgen) en racedag € 15,00 (via kartbaan)
3.    3. Kosten vrije training op zaterdag € 50,00.

Dus voor een totaal bedrag van € 195,00 race je een weekeinde mee in het top-indoor kampioenschap Master Kart Series (MKS). Nog niet de kosten van een indoorrace.

Daarnaast zijn we druk doende met de nieuwe 10 PK motor die voor het seizoen 2010 wordt geintroduceerd.
Ook in deze kart kun je een aantal ronden sfeer proeven.

Het enige wat we vragen is eventuele schades voor rekening van het team te nemen, waarvoor een borg wordt gesteld.

Geïnteresseerde teams en rijders kunnen dit kenbaar maken via info@cpoint-racewear.com

p.php?a=Rls%2FMyM6MiM3OjovID05JWh6cSs9OSY3NzYlMjIiKyU%2BJTE%2FOycjKDo%3D&m=1236274838
Rijd jij straks een race in de Cpoint Master Kart??


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#2 25-06-2009 17:40:20

KartBoy
Gebruikers
Van: Almere
Geregistreerd: 18-03-2009
Posts: 57

Re: Cpoint Racewear stelt MKS kart ter beschikking van geïnteresseerde tea

ik zou wel mee willen doen maar ik heb geen team

Gr. Mark


Als je wilt winnen moet je er voor gaan. smile

Offline

#3 28-06-2009 08:56:10

briankroon
Gebruikers
Van: Rijnsburg
Geregistreerd: 26-06-2009
Posts: 6

Re: Cpoint Racewear stelt MKS kart ter beschikking van geïnteresseerde tea

Ik wil graag ook meedoen maar ik heb ook geen teammaatje.
Ik wil wel met Mark rijden maar hij antwoordt niet op zijn Kartlife-forum.

Groetjes, Brian

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices