#1 02-06-2010 17:48:10

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

cpoint.jpg

ikk.jpg


Verslag IKK races Go Planet Enschede 29-05-10

De competitie is spannend, eeeeeeeeeerg spannend. Iedere race wordt er door de mannen en dames getoond dat de beste indoorkarters in onze competities rijden. En daar zijn we erg trots op. Het is voor ons als organisatie telkens weer een genot om het hoge niveau te begeleiden en vooral te genieten van topracing. Want liefhebbers zijn we.

Afgelopen zaterdag waren we voor race zes afgereisd naar Enschede, waar we bij Go Planet te gast waren. Het is een van de mooiste en beste locaties waar we rijden. Zowel de baan, het materiaal, als de horeca en klantvriendelijkheid zijn van hoge standaard.

Een week tevoren werd er nog de Red Bull Kart Fight gehouden, nu de IKK.
(En het was ook in Enschede goed te zien dat de IKK-ers de eerste plaatsen bij Red Bull voor hun rekening namen, waar Paul Broekmeulen ook nog even de veruit snelste maandtijd realiseerde, 39,14 sec.) Het materiaal was puik, en dat na al dat racen. Een topprestatie, waarvoor dank.

Deze zesde race was beslissend voor promotie-degradatie, die immers om de drie races aan de orde is. Geloof me, ik heb ondertussen de eindstanden en beste tijden over zes races uit zitten pluizen, maar heb moeite met de categorieën juist in te schatten, zo gewaagd zijn jullie aan elkaar.


Second Division

Met de wetenschap dat het erg spannend in de tussenstand is en dat er gepromoveerd kan worden stonden een aantal rijders strak van de zenuwen aan de start.
Vijftien rijders in de Second gingen er van meet af aan eens recht voor zitten. Niet helemaal verrassend was het Berend Dumas die de pole realiseerde en dus van kop mocht vetrekken in de eerste race. Berend ontwikkelt zich erg snel. Hij werd op een tiende seconde gevolgd door Dennis Aendekerk en Jeroen Bakkeren. Dennis komt er aan “so to speak”, Jeroen strijdt voor promotie als koploper in de Second.

De races verliepen duidelijk beter dan in Antwerpen. Een overwegend faire strijd kregen we voorgeschoteld.

Race 1 was voor Berend. Hij liet er geen gras over groeien en reed knap weg. Hij kreeg daar ook enige gelegenheid voor van de onderling fel strijdende Dennis en Jeroen. Die al snel bezoek kregen van de snelle zwaargewicht rijder Hakan Ihtyar, die het vandaag duidelijk naar zijn zin had. Hij weegt wat meer, maar stak veel rijders de loef af.
Annelien Boutens had het aardig aan de stok met Dylan van den Berg, waarbij het opviel dat Dylan zijn vriendin wel opvallend met rust liet.
Vervolgens een groep met ZG Wessel Vos op kop. Wessel had het licht gezien en reed een puike race. Zijn beste tot nu toe in mijn optiek. Hij bleef nieuwkomer Jeroen van Dorp knap voor. Jeroen reed de hele dag flink aanvallend. De kartbeheersing was nog niet zodanig dat zijn snelheid er optimaal uit komt, maar de potentie is aanwezig. Dave van der Vossen deed het erg goed en rekende vakkundig af met Jerfaas van Sijll en Dennis Ritzen. Jerfaas die goed reed, Dave af en toe pakte, maar even snel weer terug werd gepakt, bleef Dennis maar net voor.

Achter hen weer een groep van vier, Remco Vos, Rene Wegman, Johan Stienen en Rehuel Latuheru. Rehuel reed voor het eerst mee en weerde zich kranig. Vermoeiend, het was hem aan te zien, maar voldaan na afloop.
Johan Stienen maakte kans op promotie, maar dan moest het roer wel om in de volgende twee races.

p.php?a=JSIiMz1ge3QoMjguJjQxJzE6Jis5Jz0yKzclNDI%2BMiU%2BIi0jJj4%2FMTo%3D&m=1275479210
Go Planet, topaccommodatie

Race twee kreeg een iets ander beeld. Berend Dumas kon de aanvallen van Dennis Aendekerk niet afslaan. Dennis pakte hem mooi binnendoor en liep uit. Alleen, er zat een dame dwars. Annelien Boutens rekende een voor een met de mannen af, vloog naar voren en nam de koppositie van Dennis over. Hij had geen kans tegen de ontketende Zeeuwse. Toen Dennis was ingehaald volgde hij Annelien op de bumper, maar van aanvallen kwam niets meer. Hij had de dreun toen al opgelopen.
Achter hun tweeën ontspon zich een mooi duel tussen Berend Dumas en Jeroen Bakkeren, bumper op bumper, wisselend van positie, aanvallend, verdedigend, we maakten het allemaal mee. Berend was slim en pakte Jeroen meteen terug toen hij was ingehaald. Een tik met de moker uitdelend zogezegd.

Weer was het Hakan Ihtyar die als eerste ZG rijder rondracete. Maar nu met vijf rijders op zijn bumper; Wessel Vos, Dylan van den Berg, Dennis Ritzen, Jeroen van Dorp en Jerfaas van Sijll maakten er een mooi spektakel van en finishten uiteindelijk binnen drie seconden. Vooral in de S-bochten voor de kantine was het een uitremmen en inhalen van jewelste. Een enkele waarschuwing werd gegeven, de rijders pikten het signaal op.
Achter hen nog een groep met Rehuel Latuheru, Johan Stienen, Rene Wegman, Dave van der Vossen en Remco Vos. Dave had het zwaar en liet zich af en toe wat opzij zetten. Het ging er ook op zeg. Maar ook hier alles binnen de perken.

p.php?a=JSIiMD1ge3QoMjguJjQxJzE6Jis5Jz0yKzclNDI%2BMiU%2BIi0jJj4%2FMTo%3D&m=1275479209
Berend Dumas, goed op dreef, hier met Jeroen Bakkeren in zijn spoor

Race drie bood geweldig veel spektakel. Berend, Annelien en Dennis gingen vol voor de overwinning, waarbij Berend ten slotte net te snel bleek. Annelien en Dennis hadden het onderling flink aan de stok, waarbij Annelien Dennis aftroefde in de S-bocht. Dennis counterde en zo ging de strijd tot op de streep door. Annelien ging als eerste van het duo over de streep.
En weer was het Hakan op vier. Hij had de snelheid. Zodanig zelfs, dat zoon Dylan er bij hem niet aan te pas kwam. Al helemaal niet meer toen Dylan een stop-and-go aan de broek kreeg. Hij kwam nog terug tot net achter Jeroen Bakkeren, maar had geen tijd genoeg om verder te komen.
Johan Stienen realiseerde zich dat hij harder moest gaan en deed dat in de laatste race. Nu liet hij zich niet wegzetten en stoomde op naar plaats acht. Kort achter hem een hele rij karts met Jerfaas van Sijll die de weg toonde aan Jeroen, Remco, Wessel, Dave, Rehuel, Rene en Dennis. Waarbij moet worden aangetekend dat Dennis Ritzen pech kreeg terwijl hij zo goed lag. Sneu, maar Dennis pakte het sportief op.
De groep bleef als eenheid 20 minuten vol rondgaan. Broertjes Remco en Wessel hadden het traditiegetrouw weer eens flink met elkaar aan de stok. Remco finishte voor Wessel in deze race, terwijl Wessel in de dagstand de betere was.

De aanmoedigingsprijs was voor Rehuel “Ray” Latuheru. Hij had er voor gestreden.

p.php?a=JSIiOD1ge3QoMjguJjQxJzE6Jis5Jz0yKzclNDI%2BMiU%2BIi0jJj4%2FMTo%3D&m=1275479212
Aanmoedigingsprijs Second voor Ray Latuheru


p.php?a=JSIjMj1ge3QoMjguJjQxJzE6Jis5Jz0yKzclNDI%2BMiU%2BIi0jJj4%2FMTo%3D&m=1275479213
Podium Second Division


First Division

Bij de First Division is het altijd topspanning wat wordt geboden. We hadden het al in de aankondiging gezet, maar de rijders staan in de stand zo dicht bij elkaar, dat het een gepuzzel van jewelste is om rekening houdend met de schrapresultaten te bepalen wie waar in de stand staat. De rijders mogen het in de commentaren aan gaan geven. Ik ben benieuwd naar de bevindingen.

Vandaag was het in ieder geval Sebastiaan Circkens die als beste van de zestien rijders uit de kwalificatie kwam met een tiende voorsprong op Niels Mutser. Verrassend stond ZG-thuisrijder Richard Breker gewoon op drie, net voor Mathijs van Brummen en Paul Broekmeulen.

Na de start was het een homogene groep die de eerste ronden afmaakte. Niemand kwam weg, sterker nog, er werd aardig wat van positie gewisseld. Het ging hard, heel hard aan kop, waar Niels rondenlang achter Sebas aanreed. Pakt ie hem uiteindelijk, laat hij hem verdorie weer binnendoor komen. Verdedigen is een vak Niels !! Samen liepen ze gedurende de twintig minuten wel weg van de achtervolgers waar het Paul Broekmeulen was die knap, erg knap naar voren kwam. Uiteindelijk verschalkte hij Mathijs, waarna ze zij aan zij en achter elkaar de ronden doorgingen. Paul besliste dit duel in zijn voordeel.
Richard Breker reed als IKK2 rijder mee in de First. Hij bleef de hele eerste heat mooi in het spoor van de kop en pakte de vijfde stek, maar wel als eerste ZG. Richard’s vriendin was super trots, en terecht, want de prestatie was aanzienlijk.
Kevin den Ouden had het lastig. Mindere kart, een tiende is genoeg, je komt niet meer bij. Hij moest zich vooral de als herboren rijdende Dave Noija en Mark van den Anker van het lijf zien te houden en ook nog eens aanvallen bij Richard. Lastig, maar Kevin heeft klasse, veel klasse in huis. Hij liet Dave geen ruimte. Toen Dave op zijn beurt Mark van den Anker en Edgar Wurster op bezoek kreeg, leek het of de battle echt begon. Geen van drieën wilde voor elkaar onder doen. Alle drie snel, alle drie vol vuur. Dave reed zoals gezegd als herboren. Hij won dit gevecht dan ook. Was het vorig jaar nog “promoveren, degraderen, wel of niet”, nu laat hij erg geen twijfel over bestaan: FIRST. En hoe.

Joey Palm had het lastig. De snelle ZG rijder, recent nog gepromoveerd ondervindt aan den lijve hoe zwaar het is in de First. Alles moet mee zitten om vooraan te kunnen rijden. Nu was het de strijd om positie tien waar hij zich mee bezig hield. Een strijd tegen Peter van Dijk, Willem Stienen, Jorg van den Oever en Joop van Grinsven. Ze finishten in deze volgorde, maar niet nadat er eerst heel wat was gebeurd aan inhalen, aanvallen, blokken, verdedigen. Mooi man.
Niels Snoeck en Paul Bax konden dit tempo even niet volgen en sloten de rijen.

p.php?a=JSIiMj1ge3QoMjguJjQxJzE6Jis5Jz0yKzclNDI%2BMiU%2BIi0jJj4%2FMTo%3D&m=1275479210
Ervaring, Sebastiaan Circkens

In race twee werd er door een enkele rijder even uit een ander vaatje getapt. Er ontspon zich een hevige strijd aan kop van het veld, waar het Paul Broekmeulen was die meteen naar twee doorstootte en constant de aanval zocht bij Sebastiaan Circkens. Sebas gaf geen krimp en blokte knap. Mathijs van Brummen zat op het vinkentouw. Paul bleef ondernemend, aanvallend rijden en tikte Sebas er uit. Sebas terug naar drie. Paul moest terugwisselen van de WL en moest dus zowel Mathijs als Sebas laten passeren, waardoor Mathijs de overwinning enigszins gelukkig in de schoot geworpen kreeg. It’s all in the game. Paul realiseerde het zich terdege, bood verontschuldigingen aan die door de geroutineerde Sebas vriendschappelijk werden geaccepteerd. Hij is ervaren en weet hoe het er aan toegaat bij die “jonge mennekes”. Sportmansgeest.


Niels Mutser moest de mannen maar net laten gaan en kreeg de tweede ZG op bezoek. Leider in de tussenstand ZG, Joop van Grinsven. Joop nam Mark van den Anker, Dave Noija, Edgar Wurster, de zich knap herstellende Niels Snoeck en Jorg van den Oever mee naar voren. Jorg merkte vandaag dat hij een tandje bij moest zetten en begon daar in deze tweede race mee. Maar goed ook, want daardoor, tipje van de sluier, blijft hij in de First.

Peter van Dijk is een vaste waarde in de First geworden. Hij leidde de grote groep, waarin Kevin den Ouden verzeild was geraakt en duels uitvocht met jongens die hij vaak op een ronde achterstand heeft gezet. Neemt niet weg dat hij door bleef gaan en de duels verbeten uitvocht met Joey Palm, Richard Breker (even weer met beide benen terug op aarde), Paul Bax en Willem Stienen. Het lijkt er op dat Willem niet echt lekker in zijn vel zit, hij kan en moet beter.

Vier rijders konden na de twee race nog met de overwinning naar huis. Sebas startte met vier punten op kop, Paul en Mathijs hadden evenveel punten, vijf, stuks, terwijl Niels volgde met zes. Een thriller, of niet dan??
Sebas kon het al gauw schudden. De kart was net iets te langzaam, waardoor hij langzaam afzakte naar de plaatsen waar hij liever niet zit, zo rond acht. Daar wordt zo heftig om iedere meter gestreden, dat het Sebas bijna iets teveel werd. Manmoedig vocht hij voor zijn plek in de eindstand. En het lukte, want via P7 kwam hij op het podium. Respect.

p.php?a=JSIiND1ge3QoMjguJjQxJzE6Jis5Jz0yKzclNDI%2BMiU%2BIi0jJj4%2FMTo%3D&m=1275479211
Winnaar First, Paul Broekmeulen

De kereltjes aan kop gingen er vol voor. Paul liep een paar meter weg, Mathijs counterde en kwam terug. Allen had niemand rekening gehouden met een ontketende Kevin den Ouden, die echt in zijn karakteristieke weergaloze stijl naar voren reed. Mathijs had geen schijn van kans toen de aanval kwam. Kevin naar twee, op de bumper van Paul richting finish. Paul was net te snel en pakte via deze winst de dagoverwinning. Blij, blij, blij, dat was hij; En terecht. (Ja, ik kan ook rijmen).
Net als trouwens Mathijs, zijn ouders en zusje, want het feestje werd ook daar gevierd.

Jorg van den Oever was net op tijd bij de les en reed naar vier. Hij moest daarvoor een mannetje of vijf inhalen, maar slaagde met vlag en wimpel. Strak rijdend wees hij Niels Mutser er op wat strijden inhoudt. Niels pikte het signaal op en ging mee.

Joop van Grinsven sloeg zijn slag bij de ZG via de zesde plaats in race drie, waardoor hij vet de overwinning bij de ZG pakte. Het kwam niet aanwaaien, hij moest er voor strijden met Sebas Circkens, Joey Palm, Richard Breker, Willem Stienen en Edgar Wurster. Richard en Mark profiteerden trouwens  optimaal door dit gevecht en pakten de resterende plaatsen op het ZG podium.

p.php?a=JSIiNj1ge3QoMjguJjQxJzE6Jis5Jz0yKzclNDI%2BMiU%2BIi0jJj4%2FMTo%3D&m=1275479211
Joey Palm, bloedsnelle ZG

Grote pechvogel vanmiddag was Dave Noija. Liggend op P4, nog even te gaan, brak de gaskabel. Weg uitzicht op zijn beste klassering tot nu toe. Jammer, het was hem gegund. Na afloop kreeg hij als kleine pleister op de wond de aanmoedigingsprijs, of troostprijs in dit geval.

Paul Bax, Peter van Dijk, Niels Snoeck en Mark van den Anker bouwden hun eigen feestje via een mooie onderlinge strijd en gingen binnen een fractie van een seconde over de meet.

Volgens mij hebben we het nog niet eerder meegemaakt, maar vandaag hadden we twee rijders met exact de zelfde snelste dagtijd: Paul Broekmeulen en Sebastiaan Circkens, in 39,910 sec. Voor beiden een extra punt.
De snelste dagtijd bij de ZG was voor Richard Breker in 40,540 sec., ook goed voor het extra punt.

p.php?a=JSIjNT1ge3QoMjguJjQxJzE6Jis5Jz0yKzclNDI%2BMiU%2BIi0jJj4%2FMTo%3D&m=1275479214
Aanmoediginsprijs First voor pechvogel Dave Noija

p.php?a=JSIjNj1ge3QoMjguJjQxJzE6Jis5Jz0yKzclNDI%2BMiU%2BIi0jJj4%2FMTo%3D&m=1275479215
Podium First Division

Wat een heerlijke racedag hadden we gehad. Voor ons mag het altijd zo zijn.
De prijsuitreiking ging weer gepaard met veel gezelligheid en gepraat (sorry  ) . Iedereen werd terecht even aangehaald en in het zonnetje gezet.
We zien nu al uit naar de volgende race, op zaterdag 12 juni 2010 alweer bij ANAC Nijmegen.

Tot dan.


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#2 02-06-2010 20:31:42

Jeroen B.
Gebruikers
Geregistreerd: 29-03-2010
Posts: 84

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

is Casper zo snel en dan niet eens een leuke reactie?
haha, leuk verslag! smile
hopelijk gaat het in Nijmgen bij mij wat beter! big_smile


i was having a shit - Kimi Raikkonen Brazil GP 06

Offline

#3 02-06-2010 22:05:46

TerrorTosti
Gebruikers
Van: Deventer
Geregistreerd: 03-01-2010
Posts: 264
Website

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

Hahahaha Casper smeerlap tongue

Ik vond het gewoon zielig om hem er zo wild tussen te gooien bij een meisje... tongue
Ben een echte gentleman.. hahaha tongue

Props voor het snelle verslag Casper !

Offline

#4 02-06-2010 22:07:33

annelien22
Gebruikers
Van: Middelburg
Geregistreerd: 08-03-2009
Posts: 13
Website

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

hhahah ik wist niet dat ik een vriendje had joh.

Offline

#5 07-06-2010 09:23:54

Richard
Gebruikers
Van: Enschede
Geregistreerd: 23-01-2010
Posts: 8
Website

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

Paul Broekmeulen had met zijn 39,14 het baanrecord (met deze karts) verbroken die al een hele tijd stond!

Echt goed!

Offline

#6 07-06-2010 17:11:02

Paul-Broekmeulen
Gebruikers
Van: haaren
Geregistreerd: 12-03-2009
Posts: 92

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

Dankje wel tongue

Laatst bewerkt door Paul-Broekmeulen (07-06-2010 17:11:29)


Eat my revenge!

Offline

#7 07-06-2010 17:24:16

Jeroen B.
Gebruikers
Geregistreerd: 29-03-2010
Posts: 84

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

haha
wie gaat er winnen in Nijmegen? (first en seccond)


i was having a shit - Kimi Raikkonen Brazil GP 06

Offline

#8 07-06-2010 22:08:12

Paul-Broekmeulen
Gebruikers
Van: haaren
Geregistreerd: 12-03-2009
Posts: 92

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

dat weet niemand tongue


Eat my revenge!

Offline

#9 07-06-2010 23:40:55

TerrorTosti
Gebruikers
Van: Deventer
Geregistreerd: 03-01-2010
Posts: 264
Website

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

Ik wel, ben Derek Ogilvie, alleen ik zeg het tegen niemand.

Offline

#10 08-06-2010 07:32:49

Jeroen B.
Gebruikers
Geregistreerd: 29-03-2010
Posts: 84

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

haha vast Dylan
nee maar gok is? wie is hier meestal sterk?


i was having a shit - Kimi Raikkonen Brazil GP 06

Offline

#11 08-06-2010 15:53:39

Paul-Broekmeulen
Gebruikers
Van: haaren
Geregistreerd: 12-03-2009
Posts: 92

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

Sebastiaan Cirkens...?


Eat my revenge!

Offline

#12 08-06-2010 16:12:26

Jeroen B.
Gebruikers
Geregistreerd: 29-03-2010
Posts: 84

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

oke...


i was having a shit - Kimi Raikkonen Brazil GP 06

Offline

#13 08-06-2010 17:37:07

circkens
Gebruikers
Geregistreerd: 23-05-2009
Posts: 60

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

Paul-Broekmeulen geschreven:

Sebastiaan Cirkens...?

gelukkig staat er een vraagteken achter want ik zie geen reden waarom ik zou winnen. ik ga van Paul uit aangezien hij toch redelijk in die buurt woont. en anders mattijs of kevin.

Offline

#14 08-06-2010 18:18:51

Jeroen B.
Gebruikers
Geregistreerd: 29-03-2010
Posts: 84

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

Mathijs zou wel gaaf zijn
ja ik denk gewoon de vaste top 4 tongue dat die de meeste kans maken
kevin, paul, sebastian en niels


i was having a shit - Kimi Raikkonen Brazil GP 06

Offline

#15 08-06-2010 18:26:11

circkens
Gebruikers
Geregistreerd: 23-05-2009
Posts: 60

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

Jeroen B. geschreven:

Mathijs zou wel gaaf zijn
ja ik denk gewoon de vaste top 4 tongue dat die de meeste kans maken
kevin, paul, sebastian en niels

we hebben zoveel top rijders in het IKK dit seizoen. de gene die net ee kartje heeft die 0.1 sneller is wint het denk ik wink maar niet ik haha. moet eerst maar eens zien of ik tijd heb om te trainen tongue

Offline

#16 08-06-2010 18:26:59

Jeroen B.
Gebruikers
Geregistreerd: 29-03-2010
Posts: 84

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

haha okee tongue
ik win wel smile haha grapje
ik rijd wel met de first mee smile


i was having a shit - Kimi Raikkonen Brazil GP 06

Offline

#17 08-06-2010 18:53:52

TerrorTosti
Gebruikers
Van: Deventer
Geregistreerd: 03-01-2010
Posts: 264
Website

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

Oke kijk als echt niemand wilt winnen, dan doe ik het wel. tongue

Offline

#18 08-06-2010 19:07:30

Paul-Broekmeulen
Gebruikers
Van: haaren
Geregistreerd: 12-03-2009
Posts: 92

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

Ik leef met je mee tongue


Eat my revenge!

Offline

#19 08-06-2010 19:13:34

TerrorTosti
Gebruikers
Van: Deventer
Geregistreerd: 03-01-2010
Posts: 264
Website

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

Kijk, ik ga er niet af met de red bull kartfight terwijl ik 1e ligt.. oeeeeiii tongue

Offline

#20 08-06-2010 20:01:42

circkens
Gebruikers
Geregistreerd: 23-05-2009
Posts: 60

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

TerrorTosti geschreven:

Kijk, ik ga er niet af met de red bull kartfight terwijl ik 1e ligt.. oeeeeiii tongue

als je dat nou doet innijmegen als jij 1e rijd en ik 2e vind ik het niet erg hoor tongue

Offline

#21 08-06-2010 20:02:49

circkens
Gebruikers
Geregistreerd: 23-05-2009
Posts: 60

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

Jeroen B. geschreven:

haha okee tongue
ik win wel smile haha grapje
ik rijd wel met de first mee smile

ouch daar gaan mn kansen winktongue

Laatst bewerkt door circkens (08-06-2010 20:06:22)

Offline

#22 08-06-2010 20:39:37

Jeroen B.
Gebruikers
Geregistreerd: 29-03-2010
Posts: 84

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

haha dylan niet stoer tegen Paul
Paul was tenminste door jij niet tongue
haha en sebastian ik ga echt niet winnen hoor big_smile wel me best er voor doen tongue


i was having a shit - Kimi Raikkonen Brazil GP 06

Offline

#23 08-06-2010 21:25:03

TerrorTosti
Gebruikers
Van: Deventer
Geregistreerd: 03-01-2010
Posts: 264
Website

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

Jeroen B. geschreven:

Paul was tenminste door jij niet tongue

Jeroen uggg 40,8 dylan uggg 40,4 tongue
Dat kan je net zo goed tegen jezelf zeggen tongue

Laatst bewerkt door TerrorTosti (08-06-2010 21:25:41)

Offline

#24 08-06-2010 22:10:33

circkens
Gebruikers
Geregistreerd: 23-05-2009
Posts: 60

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

TerrorTosti geschreven:
Jeroen B. geschreven:

Paul was tenminste door jij niet tongue

Jeroen uggg 40,8 dylan uggg 40,4 tongue
Dat kan je net zo goed tegen jezelf zeggen tongue

uhhhh over welke baan hebben we het dan? tongue

Offline

#25 09-06-2010 00:21:15

TerrorTosti
Gebruikers
Van: Deventer
Geregistreerd: 03-01-2010
Posts: 264
Website

Re: Verslag IKK race 6 Go Planet Enschede 29-05-10

Enschede tongue

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices