#1 24-09-2008 16:58:44

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Revolution vs JSM Interview met twee directe concurrenten

versus.jpg

We naderen het einde van het seizoen en met nog maar drie races te gaan is er een hevige strijd gaande om p5.
Daar waar de top vier al vast staat en merendeels van de plaatsen ook al vast staan is het enige echte belangrijke gevecht om p5
Op het moment staat Revolution-racing.nl op p5 met slechts 4 punten voorsprong op JSM Racing. We blikken vooruit op wat er komen gaat. Natuurlijk vroegen wij de meningen van de teamcaptains.

Interview met JSM Racing Michael vd Heijden en Revolution-racing.nl Chris lauffer.

vraag: Wat vind je van het huidige seizoen met het team.

antwoord MH: qua prestaties? vond ik het heel  wisselend, maar we hebben alles nu op orde binnen het team buiten de baan wat resulteert op de baan. De gezelligheid is verder helemaal top en qua prestaties denk ik dat we ook niet te klagen hebben.

antwoord CL: Het is natuurlijk nog ons eerste echte seizoen in deze klasse. We zijn begonnen met een mooie P4 en toen hadden we het latje wat hoger gelegd maar tot nu toe was het geluk niet echt aan onze zijde. Daarnaast waren we in veel races zeker de smaakmakers. De huidige p5 is gewoon erg goed in het eerste seizoen.

vraag: Wat is jullie doel dit seizoen?

antwoord MH: ons doel is natuurlijk om in de top 5 te eindigen in ons leerjaar

antwoord CL: ons doel is om het podium een keer te pakken dit seizoen en om onze p5 vast te stellen. Ik denk dat wij de kwaliteiten in huis hebben om dat te kunnen doen.

vraag: Hoe benader je nu elke race en hebben jullie al een strategie van te voren bedacht?

antwoord MH: we benaderen de laatste paar races op onze gebruikelijke wijze die we al het hele seizoen gebruiken en er is natuurlijk maar 1 strategie; voor de mannen van Revolution-racing.nl eindigen!

antwoord CL: Elke race benader je natuurlijk anders. Van te voren stippelen wij een strategie waarvan wij denken dat wij de beste kans maken. Uiteindelijk wil je natuurlijk het beste resultaat. Vanaf het moment dat het vizier dicht gaat is het gewoon gaan en niet achterom kijken.

vraag: Welke coureur vind jij het snelst overall genomen! van de concurrentie.

antwoord MH: Ik denk dat de rijders allemaal heel erg aan elkaar gewaagd zijn binnen Revolution, maar dat Chris en Jardo net iets meer ervaring en daardoor snelheid hebben.

antwoord CL: JSM Racing is natuurlijk ook in hun debuut seizoen en het duurt bij een nieuw team natuurlijk wel even voordat je perfect op elkaar in kan spelen. Maar als ik echt een rijder moet kiezen dan vind ik Sander met al zijn ervaring en snelheid toch een geduchte tegenstander. Is bijna op elke baan wel snel op de een sneller dan de ander. Is ook wel een vereistte denk ik met een CV zoals de zijne, daar hoeft Jeroen en Michael zich absoluut niet voor te schamen.

vraag: Dan als laaste vraag. Hoe schat je zelf de kansen in. Denk je dat jullie de voorhand hebben.

antwoord MH: Ik denk dat beide teams even veel kans hebben voor de laatste paar races, omdat ze qua snelheid en ritme erg dicht bij elkaar liggen.. het blijft natuurlijk een mechanische sport dus alles is nog mogelijk

antwoord CL:  Het zal erg dicht bij elkaar zitten. Hun hebben niks te verliezen maar wij ook niet. Waar alle plekken al zowat zeker zijn is dit nog de enige plek waar echt voor wordt gestreden. Misschien tillen we elkaar zo hoog dat wij dalijk om podium plekken gaan vechten. Wie weet. Een ding is zeker wij geven niet op tot de laatste race.

Dat wordt nog eens wat de aankomende race op Nijverdal. Wie zal uiteindelijk met p5 ervandoor gaan. Ik zou het niet weten. Een ding is zeker het zal een fikse strijd worden. Dus mensen focus je aandacht op die p5 want VUUR en IJS zullen mekaar bestrijden daar in nijverdal. De vraag alleen is kan het vuur nog steeds de overhand houden na Nijverdal of begint het erg cool te worden in dat rode overall. SNEL MEER!


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#2 24-09-2008 17:47:53

Kevin den Ouden
Gebruikers
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 231

Re: Revolution vs JSM Interview met twee directe concurrenten

Erg leuk dat twee teams zich zo met elkaar bezig houden!...

Revolution en JSM Racing - heel veel sterkte met elkaar en mag de beste winnen! smile


Met karten een fantastische toekomst tegemoet.

Offline

#3 24-09-2008 18:01:16

Jorg
Moderator
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 48

Re: Revolution vs JSM Interview met twee directe concurrenten

Haha, leuk om te lezen... Ik heb nu al zin in de race van Nijverdal en ben dan ook benieuwd wie van jullie twee de strijd gaat winnen!

Offline

#4 24-09-2008 20:00:24

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Revolution vs JSM Interview met twee directe concurrenten

Ik denk dat Ferry maar de hele race moet rijden, kan ik als "toeschouwer" genieten.

(Geintje...Maar ik zal ze volgen)

Joop.


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#5 24-09-2008 23:15:14

RMK marco
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 06-05-2008
Posts: 194
Website

Re: Revolution vs JSM Interview met twee directe concurrenten

btw, ook al lijkt het niet zo soms op de baan, maar om P7 in het klassement wordt ook nog steeds gestreden wink sterker nog, ik geloof dat RMK en Shadow op gelijke punten staan op dit moment

close racing toch? wink lol

Offline

#6 26-09-2008 17:50:15

Kevin den Ouden
Gebruikers
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 231

Re: Revolution vs JSM Interview met twee directe concurrenten

haha wink... Het is gewoon gebruikelijk dat er nog veel wordt gestreden in het kampioenschap..
Er zijn immers nog 4 wedstrijden te gaan!


Met karten een fantastische toekomst tegemoet.

Offline

#7 26-09-2008 19:11:43

Timmie
Gebruikers
Geregistreerd: 12-05-2008
Posts: 21

Re: Revolution vs JSM Interview met twee directe concurrenten

word er nog een verassingsrace gehouden dan? Volgens mij zijn er nog 3 namelijk! tongue

Offline

#8 26-09-2008 23:44:51

RMK Roel
Gebruikers
Geregistreerd: 30-06-2008
Posts: 113

Re: Revolution vs JSM Interview met twee directe concurrenten

zou leuk zijn tongue op een totaal nieuwe baan misschien?

ik stem voor Dordrecht! tongue

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices