#1 09-10-2008 18:21:18

Spiderpig
Gebruikers
Van: Vlaendrenland
Geregistreerd: 09-10-2008
Posts: 37
Website

Daan Vanhamme

Hallo daar in het verre noorden wink

Via het onderwerp Dutch – Belgian Kart Contest (DBKC) ben ik hier terecht gekomen en dacht ik, waarom ook niet meteen eens een account aanmaken om af en toe eens mee m'n zegje te kunnen doen smile

Mijn naam is Daan Vanhamme, net geen 21 en woon in Zaventem (het verre zuiden voor jullie). Ik rij nu mijn derde jaar competitie indoorkarting (bij ons noemt dat gedoe Belkart, bij jullie iets in de zin van IKK ofzo als ik het goed verstaan heb?). Tweemaal op rij ook meegedaan aan het wereldkampioenschap (IKWC), vandaar dat ik ook enkele Nederlanders ken (degene die daar mee deden). Tweemaal wereldkampioen bij de teams, staat mooi op een palmares smile Outdoorervaring heb ik ook, maar weinig. Qua circuits van Nederland ken ik enkel Eindhoven, is de enige baan waar ik ervaring op heb.

Foto's, palmares enz. kan je op mijn websiteje vinden: www.everyoneweb.com/doefie . Is geen professionele website, maar eerde bedoeld als een voorlopig iets om later een eigen website te maken. Indien nog vragen, stel ze maar gerust wink

Kleine afbeelding van mijn helm:
file.php?avatar=970_1202080169.jpg


- Some men are no racing drivers. They drive racing cars, that's all. - Gilles Villeneuve

- No man can do miracles. Although Gilles made you wonder; he was that quick - Jacques Laffite

Offline

#2 11-10-2008 12:12:23

Jorg
Moderator
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 48

Re: Daan Vanhamme

Hallo Daan,

Welkom op het forum!

Offline

#3 11-10-2008 17:59:06

Psyco
Gebruikers
Van: Lisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 188
Website

Re: Daan Vanhamme

Hoi Daan.
Welkom bij de Ollanders.
Stort je eigen maar lekker in de discussies'.

Grts Psyco.


First they ignore you,
then they laugh at you,
then the fight you,
then you win. !! (M Ghandi)

Offline

#4 11-10-2008 21:43:41

Spiderpig
Gebruikers
Van: Vlaendrenland
Geregistreerd: 09-10-2008
Posts: 37
Website

Re: Daan Vanhamme

Gewicht genoeg om mij er bij in te storten cool

Ohja, ik doe hier een poging om het algemeen Nederlands wat te gebruiken, mocht ik ook m'n "Vlaemsch" naar boven halen herinner mij er dan aan wink


- Some men are no racing drivers. They drive racing cars, that's all. - Gilles Villeneuve

- No man can do miracles. Although Gilles made you wonder; he was that quick - Jacques Laffite

Offline

#5 14-10-2008 22:03:48

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Daan Vanhamme

hey spiderpig. Een bekende van Kartgrid als ik je dop zo zie...


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#6 15-10-2008 00:51:08

Spiderpig
Gebruikers
Van: Vlaendrenland
Geregistreerd: 09-10-2008
Posts: 37
Website

Re: Daan Vanhamme

Jep, is via daar dat ik hier terecht gekomen ben wink


- Some men are no racing drivers. They drive racing cars, that's all. - Gilles Villeneuve

- No man can do miracles. Although Gilles made you wonder; he was that quick - Jacques Laffite

Offline

#7 15-10-2008 10:29:41

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Daan Vanhamme

ik herkende je van het topic helm design's cq helm laten spuiten geloof ik waar iedereen ze dop post. Je had de jouwe bij jvh laten doen toch?


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#8 15-10-2008 10:42:15

Goten
Gebruikers
Van: Boxtel
Geregistreerd: 01-01-1970
Posts: 19
Website

Re: Daan Vanhamme

Het is wat laat maar welkom op kartlife. Ik hoop dat je nog meer belgen van kartgrid hierheen kan leiden. Misschien dat de discussie over gewicht hier ook nog een mooie wending kan krijgen.

Offline

#9 15-10-2008 11:47:48

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Daan Vanhamme

nou dat is het daar wel zeg... geef ook wel gelijk hoor.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#10 15-10-2008 14:21:22

Spiderpig
Gebruikers
Van: Vlaendrenland
Geregistreerd: 09-10-2008
Posts: 37
Website

Re: Daan Vanhamme

Sommigen zijn al iets "enthousiaster" in discussies dan anderen, heb ik daar ook nog maar is gemerkt smile

Rohl-fan denk ik dat hier ook eens iets gepost heeft, is ook van België (zover je de Kempen als Belgisch kan beschouwen cool big_smile).

CriZz geschreven:

ik herkende je van het topic helm design's cq helm laten spuiten geloof ik waar iedereen ze dop post. Je had de jouwe bij jvh laten doen toch?

Ik heb de mijne bij Bell zelf laten spuiten, was wel ietsje duurder dan bv. JVA of bij Harrold, maar ben er ook heel tevreden over smile Plus de helm van paar bekende coureurs in mijn handen gehad, was een leuk extra'tje big_smile


- Some men are no racing drivers. They drive racing cars, that's all. - Gilles Villeneuve

- No man can do miracles. Although Gilles made you wonder; he was that quick - Jacques Laffite

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices