#1 30-11-2008 22:24:56

kuchenmeister
Gebruikers
Geregistreerd: 30-11-2008
Posts: 5

Matthias Maas

Hallotje ik ben dus Matthias Maas en ben nu bezig aan 2de jaar karting.. Heb al verschillende wedstrijden meegedaan in het chrono kampioenschap vorige winter, en daar stopt dan ook mijn outdoor carriere. Momenteel heb doe ik mee aan belkart waar ook al een paar belgische leden aan mee deden en heb ook het WK indoor meegereden.. Mijn halm is gespoten bij tys design en vind toch dat er veel achter mogen komen voor zo'n mooie dop te spuiten:D
trainingindoorantwerpenwm6.jpg

Matthias, ik heb je foto even werkend gemaakt Groetjes Kevin den Ouden smile

Laatst bewerkt door kuchenmeister (30-11-2008 22:25:49)

Offline

#2 30-11-2008 23:09:24

Rohrl-fan
Gebruikers
Van: Mol
Geregistreerd: 13-10-2008
Posts: 22
Website

Re: Matthias Maas

Hoi Matthias! Weer ene die eens bij d'Hollanders komt piepen. Aangezien onze kuchenmeister z'n helm niet onmiddelijk zichtbaar is, bij deze alvast een teaser... I like in elk geval!

jprbelkart2008race50363dy4.jpg


"When you're racing, it's life. Everything before or after is just waiting." Steve McQueen als Michael Delaney in Le Mans

Lees over mijn kartavonturen: http://kristofd.wordpress.com

Offline

#3 01-12-2008 02:23:43

kuchenmeister
Gebruikers
Geregistreerd: 30-11-2008
Posts: 5

Re: Matthias Maas

Hey Kristof bedankt voor mijn helm in teaser te zetten wink en inderdaad na het lezen van het kartgrid forum heb ik mij hier ook maar aangemeld..
Grtz

Offline

#4 01-12-2008 12:05:46

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Matthias Maas

Hallo Kristof, Leuk dat er steeds meer belgen op het forum erbij komen. Ik heb veel gehoord over de BELKART competitie en hopelijk ga je het ook allemaal redden daar. Je dop ziet er iig super uit.
Je cv ziet er iig erg netjes uit wie weet komen wij elkaar wel eens tegen....


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#5 02-12-2008 19:03:37

kuchenmeister
Gebruikers
Geregistreerd: 30-11-2008
Posts: 5

Re: Matthias Maas

CriZz geschreven:

Hallo Kristof, Leuk dat er steeds meer belgen op het forum erbij komen. Ik heb veel gehoord over de BELKART competitie en hopelijk ga je het ook allemaal redden daar. Je dop ziet er iig super uit.
Je cv ziet er iig erg netjes uit wie weet komen wij elkaar wel eens tegen....

Hey bedankt;
Wat betreft het belkart verhaal zal dit jaar momenteel mijn laatste zijn..:( Zondag is nu eenmaal moeilijke dag als je in de horeca staat..
Maar niet getreurd normaal doe ik mee in de kartgrid cup dit is toch met een aantal vaste belkarters als deelnemer dus kan ik mij daar in opmeten he big_smile
Grtz wink

Offline

#6 04-12-2008 13:57:49

Spiderpig
Gebruikers
Van: Vlaendrenland
Geregistreerd: 09-10-2008
Posts: 37
Website

Re: Matthias Maas

kuchenmeister geschreven:

Wat betreft het belkart verhaal zal dit jaar momenteel mijn laatste zijn..:( Zondag is nu eenmaal moeilijke dag als je in de horeca staat..

Oh ?


- Some men are no racing drivers. They drive racing cars, that's all. - Gilles Villeneuve

- No man can do miracles. Although Gilles made you wonder; he was that quick - Jacques Laffite

Offline

#7 04-12-2008 14:21:19

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Matthias Maas

Zie nu pas de dop van Mathias..... OEI III echt ubergeile helm dat oranje....


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#8 04-12-2008 15:02:37

Rohrl-fan
Gebruikers
Van: Mol
Geregistreerd: 13-10-2008
Posts: 22
Website

Re: Matthias Maas

Spiderpig geschreven:
kuchenmeister geschreven:

Wat betreft het belkart verhaal zal dit jaar momenteel mijn laatste zijn..:( Zondag is nu eenmaal moeilijke dag als je in de horeca staat..

Oh ?

Jammer! We gaan je zeker missen! Maar, euh, we zullen elkaar nog wel af en toe tegenkomen, niet? wink


"When you're racing, it's life. Everything before or after is just waiting." Steve McQueen als Michael Delaney in Le Mans

Lees over mijn kartavonturen: http://kristofd.wordpress.com

Offline

#9 04-12-2008 18:42:39

kuchenmeister
Gebruikers
Geregistreerd: 30-11-2008
Posts: 5

Re: Matthias Maas

Rohrl-fan geschreven:
Spiderpig geschreven:
kuchenmeister geschreven:

Wat betreft het belkart verhaal zal dit jaar momenteel mijn laatste zijn..:( Zondag is nu eenmaal moeilijke dag als je in de horeca staat..

Oh ?

Jammer! We gaan je zeker missen! Maar, euh, we zullen elkaar nog wel af en toe tegenkomen, niet? wink

Zijt daar maar zeker van wink Wie weet hier en daar een gastrace meepikken wink maar misschien vind ik tijd enzo en misschien ja kom ik toch aan de start maar ik zet er mijn hoop niet op...

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices