#1 15-05-2008 11:00:51

Goten
Gebruikers
Van: Boxtel
Geregistreerd: 01-01-1970
Posts: 19
Website

Bas Kursten

Hey Mensen,

Ik ben Bas Kursten. Ik ben eind 2004 begonnen met karten en dan met het rijden van wat losse races bij Traxx in Uden.
In het jaar daarna ben ik samen met mijn maatje Marcel Kerkhofs ARKC gaan rijden als Dynamic Boost. Helaas kon
Marcel zo niet meer door rijden. Toen ben ik door Casper gevraagd of ik niet met Ton Dielissen wilde gaan rijden. Dit
vond ik een best mooi aanbod aangezien ik dan ook MKS zou kunnen rijden en dat leek mij toch mooier dan ARKC.
Vervolgens ben ik hier dus op in gegaan en heb in 2007 IKK en samen met Ton AKRC en MKS gereden. Toen eind
2007 de geruchten er kwamen dat Bart Heinemans ging stoppen en Tom Dielissen rotax ging rijden, vroeg Casper
mij of ik niet als Kartlife.nl Traxx racing in de MKS wilde gaan rijden. Ik heb dit dan ook gedaan omdat Ton mij had verteld dat zij er niet elke race bij zouden zijn en ik toch het liefst zoveel mogelijk races wil rijden. Zodoende rijd ik nu IKK en MKS. De resultaten maakt mij helemaal niks uit zolang ik maar plezier heb en er veel gezellige mensen op de kartbaan zijn.

286593074_6_9g_N.jpeg

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices