#1 18-03-2010 12:33:56

Qbixx
Gebruikers
Geregistreerd: 04-12-2007
Posts: 60
Website

Briefing informatie MKS Silverstone

Voor de mensen die zich alvast voor willen bereiden, volgt hier weer een link naar de briefing van zondag. De meeste punten die aan bod komen zijn daarin beschreven.

Briefing Silverstone

Eventuele vragen zijn altijd welkom.

Tot zondag!

Offline

#2 18-03-2010 16:19:14

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Briefing informatie MKS Silverstone

Edgar & Casper.

Ik heb zojuist de briefing even doorgenomen en voor mij is een ding niet helemaal duidelijk misschien kunnen jullie dit ophelderen.

Ik quote uit de briefing onder het kopje "Pasjes & keycords" " Deze keycords zijn persoonsgebonden en worden alleen verstrekt aan personen die de een verzekeringspremie hebben voldaan. Zonder keycord is het NIET toegestaan om op in de pits of sleutelplaats te komen. De keycoard dient zichtbaar gedragen te worden, zodat de organisatie en wedstrijdleiding duidelijk kunnen zien of personen daar wel of niet mogen komen.

Aangezien ieder team wel een of meerdere monteurs heeft is mijn vraag krijgen die ook een keycord of moeten die ook een verzekering voldoen?


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#3 19-03-2010 18:48:57

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Re: Briefing informatie MKS Silverstone

In de pitstraat mag 1 persoon buiten de twee rijders helpen bij de wissels. Deze persoon moet verzekerd zijn en krijgt het pasje met keycord. Hij mag in de pitstraat komen, dus buiten de voor publiek toegankelijke plaats.
Wanneer een tweede persoon, bijvoorbeeld monteur in een deel komt waar gereden kan worden en dat verboden is voor publiek dient deze verzekerd te zijn.


C.point Racewear, Made to Win

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices