#1 12-12-2010 19:56:53

niccck
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 07-01-2010
Posts: 46

motor en banden MKS 2011

Weten jullie of er nieuwe banden en nieuwe motoren komen volgend jaar of dat het de huidige combinatie blijft ?
Alvast bedankt smile

Offline

#2 15-12-2010 12:41:46

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: motor en banden MKS 2011

Zou ik ook graag willen weten...
Nieuwe motoren ga ik niet vanuit, tenminste Edward zal wel de mindere repareren als nodig maar als je bedoelt meer getuned of een hoger CC gehalte denk ik nee anders was dat op IKM al aangegeven zodat wij als teams ermee konden testen zoals dat eind 2009 ook ging.
Vraag mij alleen af hoe zit het met die uitlaten, krijgen we daar een nieuwe van en heeft deze dezelfde specificaties. Of wordt dit een ander type, aangezien we de oude mee hebben gekregen.
En natuurlijk verlopige deelnemerslijst is ook niet verkeerd! Gaan we een record neerzetten. Overtreffen van het eerste seizoen in de MKS......

tot nu toe wat wij weten zijn de volgende deelnemers. En jullie dachten dat Wikileaks erg is. Wij lekken gewoon geheime toezeggingen uit! tongue

1    Silverstone-Werk.en.Vakmanschap                                                   
2    C1000 RN Racing                                                   
3    KCR Fencer.nl Racing                                                   
4    Van Grinsven Scooters                                                   
5    Primera Videoland                                                   
6    Ritel racing                                                   
7    MM Racing                                                   
9    IKM-Henries place                                                   
10    Qtox Antwerpen Karting                                                   
11    RREM Racing                                                   
12    Euro indoorkarting Swalmen                                                   
13    KWM Racing 1                                                   
14    Carpe diem                                                   
15    KWM Racing 2 (nog niet bevestigd)                                                   
16    Qtox racing 2 (nog niet bevestigd)                                                   
17    RMK Racing (nog niet bevestigd)                                                   
18    IKM-Veersedam (nog niet bevestigd)                                                   
19    IKM racing (nog niet bevestigd)

Laatst bewerkt door CriZz (15-12-2010 12:49:45)


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#3 15-12-2010 14:42:02

Kevin den Ouden
Gebruikers
Geregistreerd: 01-05-2008
Posts: 231

Re: motor en banden MKS 2011

Veel kartteams van IKM... Goede sponsor?!


Met karten een fantastische toekomst tegemoet.

Offline

#4 16-12-2010 15:29:09

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: motor en banden MKS 2011

hahah ja veel Zeeuwen. Zijn natuurlijk niet allemaal van IKM ga ik vanuit tenzij hun anders vertellen.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#5 18-12-2010 16:55:58

RMK Kevin
Gebruikers
Van: Capelle a/d IJssel
Geregistreerd: 16-05-2008
Posts: 50
Website

Re: motor en banden MKS 2011

Nou Chrizz ik weet niet wat jouw bronnen zijn, maar nummertje 17 gaat het (nog) niet worden. We zouden zeer graag mee doen, maar we gaan het niet redden.

Offline

#6 18-12-2010 17:09:36

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: motor en banden MKS 2011

daarom staat er ook (niet bevestigd)
De teams waar dat achter staat die zijn nog niet rond, maar hebben wel interesse.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#7 20-12-2010 11:34:54

RMK Roel
Gebruikers
Geregistreerd: 30-06-2008
Posts: 113

Re: motor en banden MKS 2011

nog een vraag over banden.
Hoe pakken de meeste teams de 1e race van het seizoen aan? aangezien de race banden pas op zondag worden uitgedeeld welke banden worden dan gebruikt voor de zaterdag? oude banden van vorige races of kopen teams 1 extra set banden via internet ofzo om op zaterdag al met de juiste banden te kunnen trainen?

Offline

#8 20-12-2010 13:59:46

niccck
Gebruikers
Van: Zoetermeer
Geregistreerd: 07-01-2010
Posts: 46

Re: motor en banden MKS 2011

Wij kochten afgelopen jaar een nieuwe set banden maar als het dezelfde banden zijn als afgelopen jaar zijn en ze zijn nog redelijk nieuw, dan kan je beter die gebruiken in mijn opzicht

Offline

#9 20-12-2010 14:17:42

Pim Speelman
Gebruikers
Van: Groningen
Geregistreerd: 22-05-2008
Posts: 35

Re: motor en banden MKS 2011

meestal gebruiken we de banden van de wedstrijd daarvoor. omdat we na 3 wedstrijden de banden terug krijgen,
en die zijn meestal nog goed genoeg om op te trainen.


"Racing is in my blood" 
   Senna is the best ! ! !

Offline

#10 20-12-2010 14:20:11

RMK Roel
Gebruikers
Geregistreerd: 30-06-2008
Posts: 113

Re: motor en banden MKS 2011

thnx voor de reacties Nick en Pim smile
voor een eventueel nieuw team als ons is het dus misschien slim om een nieuw setje te kopen en daar mee te trainen de 1e wedstrijd. op kale velgen rijden is niet zo handig lijkt me tongue
zijn die banden gewoon via een website te bestellen dan of gaan die via Casper/edward ?

Offline

#11 20-12-2010 14:30:34

Pim Speelman
Gebruikers
Van: Groningen
Geregistreerd: 22-05-2008
Posts: 35

Re: motor en banden MKS 2011

nou misschien kan je wel als je de kosten wil drukken, aan een team vragen die gestopt is of een team die altijd nieuwe banden koopt voor een training. of je hun oude trainings banden kan over kopen voor een klein prijsje smile
en anders kan je ze altijd via edward bestellen( is misschien wel handig om te weten of jullie volgend jaar nog op deze banden rijden (de dunlop SL3))


"Racing is in my blood" 
   Senna is the best ! ! !

Offline

#12 20-12-2010 16:28:10

rubenb
Gebruikers
Van: rotterdam
Geregistreerd: 25-12-2008
Posts: 55
Website

Re: motor en banden MKS 2011

Pim Speelman geschreven:

of jullie volgend jaar nog op deze banden rijden (de dunlop SL3))

Jullie? Doen jij en Jorg volgend jaar niet meer mee? Zou jammer zijn als titelverdedigers, of heb je een andere klasse op het oog?

Offline

#13 20-12-2010 19:14:54

Pim Speelman
Gebruikers
Van: Groningen
Geregistreerd: 22-05-2008
Posts: 35

Re: motor en banden MKS 2011

ja ik doe idd niet meer mee volgend jaar ik ga naar de Rotax Max bij de chrono. Als ik het goed heb rijdt Jorg volgend jaar ook niet meer. ja is idd jammer maar ja je moet nou eenmaal keuzes maken.


"Racing is in my blood" 
   Senna is the best ! ! !

Offline

#14 20-12-2010 22:41:20

RMK Roel
Gebruikers
Geregistreerd: 30-06-2008
Posts: 113

Re: motor en banden MKS 2011

ik zag in het regelement van 2010 staan dat uitsluitend velgen geleverd door de organisatie mogen worden gebruikt in de races? dan moeten de velgen via Edward aangeschaft worden? En welk merk/type zijn die velgen?

Offline

#15 20-12-2010 23:04:42

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: motor en banden MKS 2011

Roel. Op je eerste vraag over de banden denk ik dat je nog niet een nieuw setje moet gaan aanschaffen, de wedstrijdleiding is nog bezig met een band met een kleinere omtrek, de kans is dus 50/50 dat het dezelfde band word. Hier komt spoedig antwoord op, heb edward er afgelopen zaterdag op de uithof al over aangesproken. De achtervelgen worden door de wedstrijdleiding geleverd, die hebben wij ook in moeten leveren vorig jaar. De voor velgen moet je zelf aan schaffen + een setje velgen voor de trainingsbanden. Die laat je synchroon met je wedstrijdbanden lopen wil je het dichts bij de juiste afstelling komen. Afgelopen jaar hebben wij dat niet altijd zo gedaan hoor, kost ook wat natuurlijk.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#16 21-12-2010 11:17:54

RMK Roel
Gebruikers
Geregistreerd: 30-06-2008
Posts: 113

Re: motor en banden MKS 2011

crizz, thnx smile
ik neem aan dat de maat van de velgen niet veranderd?

Offline

#17 21-12-2010 21:07:50

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: motor en banden MKS 2011

Ik heb edward er specifiek om gevraagd op de uithof afgelopen zaterdag en de velgen veranderen niet zover hij weet, gezien hij de technische man van de mks is ga ik ervan uit dat hij dan gelijk heeft. De nieuwe band heeft hij die zaterdag ontvangen op de uithof en daar zal nu wel wat duidelijkheid over zijn mag ik hopen. Hij moest ze eerst monteren en oppompen om te kijken of het gewenste resultaat is bereikt.
Deze schijnen een kleinere bandomtrek te hebben, bandencompound, merk of type zal nagenoeg hetzelfde blijven.
Voor de zaterdag training moet je een complete voor en achter velgen aanschaffen. Voor de zondag leverd de wedstrijdleiding enkel de achtervelgen. Voor moet je zelf aanleveren voor zover wij dit jaar allemaal hebben moeten doen. Dit weet ik overigens niet zeker!
De uitlaat heeft ook iedereen in moeten leveren en die wordt door de wedstrijdleiding geleverd tijdens het raceweekend dus ook voor de zaterdag training. Na de race moet je dit alles weer inleveren bij edward. Overigens wordt de uitlaat ook anders dan dat dit jaar gebruikt is. Vraag me niet welk model of diameter, het wordt een andere.


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices