#1 29-01-2012 12:40:39

r.middag
Gebruikers
Geregistreerd: 29-01-2012
Posts: 9

Trainen voor de Uithof

Weet niet of dit de juiste plek is om te kunnen zien wanneer anderen gaan trainen voor de ikk race van de uithof.
Aangezien ik in middelburg mijn eerste race gereden heb en ik merkte dat het niveau behoorlijk hoog ligt wil ik voor de aankomende races gaan trainen. Als er een plek is in het forum waar de trainingen worden besproken dan hoor ik dat ook graag.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Groet,
Rene Middag

Offline

#2 29-01-2012 13:10:11

TerrorTosti
Gebruikers
Van: Deventer
Geregistreerd: 03-01-2010
Posts: 264
Website

Re: Trainen voor de Uithof

trainen gebeurd meestal 'in het geheim' bij de meeste coureurs, die willen niks delen tot op de dag van de races.. het makkelijkst is mensen van het IKK even toevoegen op facebook o.i.d. en dan gewoon persoonlijk vragen wie wel en niet gaat..

gr Dylan

Offline

#3 30-01-2012 10:48:16

GuitarPlayer
Gebruikers
Van: Utrecht
Geregistreerd: 01-03-2010
Posts: 86
Website

Re: Trainen voor de Uithof

Dylan heeft wel gelijk: niet iedereen speelt open kaart. Maar mij maakt het niet uit: iedereen mag weten als ik train. Sterker nog: ik post (naast de gewone race-video's) ook vaak een trainingsfilmpje.

Ik ga waarschijnlijk niet zo veel trainen op De Uithof, want ik heb er samen met Hakan, Osman & Dylan onlangs nog een race gereden. Maar via de social media zal je het idd wel te horen krijgen als mensen die kant op gaan. smile

Offline

#4 31-01-2012 18:27:42

circkens
Gebruikers
Geregistreerd: 23-05-2009
Posts: 60

Re: Trainen voor de Uithof

hey Rene,

veel mensen trainen vlak voor de wedstrijd vaak op donderdag of vrijdag avond dan heb je dus de kans om rijders sneller tegen te komen. voor de uithof is er de 2e dinsdag van de maand ook nog een wedstrijd deze kan je misschien ook als training gebruiken.

gr,
sebastiaan

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices