#1 02-05-2008 14:34:54

Seb Buurma
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 51
Website

Seb Buurma

Ik ben Seb Buurma, 15 jaar oud en kart nu ongeveer twee jaar. Ik ben begonnen met racen bij Speedworld Emmen, waar ik tegen een klein bedrag elke week meters kon maken. Na drie weken had de eerste oefenrace gewonnen. Hoewel er vrijwel elke week wel een oefenrace was wilde ik toch 'echte' races rijden. Rond februari lagen er in Speedworld formulieren klaar voor een competitie die verreden zou worden op Oldenzaal. Natuurlijk had ik me hiervoor ingeschreven.

Mijn eerste seizoen in karting verliep goed. Tweede bij mijn eerste race, en niet veel weken later won ik ook mijn eerste race om het daarna nog een keer te doen. Aan het einde van het seizoen had ik 2 zeges, een 2e plaats, 3e plaats en twee 6e plaatsen wat goed genoeg was voor de titel! Dit ondanks dat ik de tweede race gemist had.

Hierna wilde ik een stapje hoger gaan en heb eerst geoefend met een 390cc kart. Maar met de onduidelijkheid over het bestaan van KartClubTwente ben ik toen overgestapt op de RK1 motor, waarmee ik het NK race. Het gaat na 2 races opzich wel redelijk met een 8e en 10e plaats maar er zit zeker meer in.

Ik heb ook een website waar je al mijn resultaten en nieuws kan bekijken: www.sebracing.nl

Groeten,

Seb

( Complete Biografie: http://www.sebracing.nl/V4/index.php?op … Itemid=27)
rk1nkemmen2008032mt9.jpg

Laatst bewerkt door Seb Buurma (03-05-2008 23:10:04)


www.sebracing.nl (#44)

2007: Kampioen KBO KCT
2008: NK KNAF RK1

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices