#1 24-08-2015 13:54:32

Abcd_esmee
Gebruikers
Geregistreerd: 24-08-2015
Posts: 1

Esmée

Ik ben Esmée, ik ben 17 jaar en ik kom uit Maassluis.

Ik ben van plan aankomend seizoen te beginnen met karten in het IKK. Op het moment heb ik vrij weinig ervaring. Ik heb 2 keer gekart bij v.d Ende Racing in Poeldijk, waar mijn snelste tijd een 1.11,6 is.
Toen ik klein was keek ik altijd al Formule 1 met mijn vader die vroeger zelf ook heeft gekart, en dat vond ik onwijs leuk. En dat vind ik nog steeds smile
Dit seizoen zal ik de IKK race in Roosendaal nog meerijden! Ik verwacht niet echt veel van mezelf, ik heb niet veel ervaring en het lijkt mij dat in de competitie wel meer ervaren mensen meerijden, maar ik heb er wel zin in. Dit wordt ook mijn eerste race ooit! Ik ga er maar van uit dat ik zo'n ongeveer laatste wordt, dan kan het alleen maar meevallen :') Maar goed, als je het niet probeert word het nooit iets, en dit lijkt mij een mooie manier om ervaring op te doen big_smile

Een helm heb ik nog niet (overall ook niet) maar ik ben wel van plan om die voor volgend seizoen aan te schaffen. Voor de race in Roosendaal ben ik van plan om het daar te lenen.

Ik hoop dat ik volgend seizoen ervaring kan opdoen en mezelf kan verbeteren. De resultaten zullen afwachten worden, ik verwacht er dus niet al te veel van, maar mijn doel is dus vooral mijzelf verbeteren. Daarna kan ik altijd nog proberen om hoog in de rankings te eindigen wink

Misschien tot ziens!

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices