#1 20-06-2008 12:18:37

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Voorinschrijving Individueel Kart Kampioenschap (IKK) 2009

cpoint.jpg
Racewear en Karting Events

ikk.jpg
Het Nederlands kampioenschap Indoor Karting Individueel

Voorinschrijving Individueel Kart Kampioenschap (IKK) 2009

Het Individueel Kart Kampioenschap (IKK) mag zich verheugen in een toenemende belangstelling.
Met als resultaat dat diverse "nieuwe" rijders informeren naar de kans op deelname in 2009 en zich op de voorinschrijvingslijst laten plaatsen.

Ondanks dat het nog vroeg is, we zitten immers nog maar net halverwege het seizoen, worden deze rijders op de inschrijvingslijst 2009 geplaatst. Bij onze races geldt tenslotte "wie het eerst komt, het eerst maalt".
Er zit echter een maar aan voor nieuwe inschrijvers: De rijders van de voorinschrijvingslijst 2008 gaan voor bij inschrijving 2009. Ook voor deze rijders geldt plaatsing op basis van volgorde van inschrijving. Reden is simpelweg dat het aantal beschikbare karts niet bij iedere kartbaan even groot is.

Omdat niet iedere bezoeker van Kartlife.nl op de hoogte zal zijn van de regels bij voorinschrijving volgen hier de bepalingen, geldend voor zowel ARKC als IKK:

Teams (ARKC) en rijders (IKK) die voor-inschrijven voor het hele seizoen gaan voor bij inschrijving*1, waarbij degenen die in seizoen 2008 hebben deelgenomen voorrang krijgen op basis van volgorde inschrijving.
Wanneer er na voorinschrijving plaatsen in de races over zijn, worden deze ingevuld met teams en rijders die zich voor een of meerdere races inschrijven, waarbij degenen die zich voor meerdere races inschrijven voorrang krijgen.
De teams en rijders die over blijven worden per gewenste race op de reservelijst geplaatst.
Het kan voorkomen dat een rijder die voor een enkele race wordt geplaatst gedurende het seizoen die plek moet afstaan aan een rijder die alsnog besluit aan de rest van het seizoen deel te nemen.
Uitsluitend deelname bij akkoord bepalingen verzekering, schade en aansprakelijkheid, overige bepalingen, via ondertekening en inlevering "Inschrijfformulier Kartraces IKK,ARKC, MKS". *2

De ervaring leert dat de competities na de voor-inschrijvingstermijn voor alle races vol zitten.

0030.jpg

Opmerkingen:

*1 Voor-inschrijving houdt in, dat het team of de rijder twee races vooruit betaalt; De eerste en de laatste race van het (restant van het) seizoen.
De organisatie verplicht zich om het team/rijder te plaatsen. Het team/rijder verplicht zich om alle races mee te rijden.
Bij het afzeggen voor een of meerdere races, ongeacht de reden, betaalt het team ARKC een bedrag van € 40,00, de individuele rijder IKK € 15,00 per afgezegde race aan de organisatie.
Niet in alle races kan hetzelfde aantal teams/rijders geplaatst worden. De volgorde van inschrijvingsnummer is bepalend voor plaatsing in de races. Het kan dus voorkomen dat je wel voor-ingeschreven staat, maar een specifieke race niet mee kunt rijden vanwege een plaatsingsnummer dat hoger is dan het aantal beschikbare plaatsen.
Vandaar ook dat we met twee schrapresultaten werken.

*2 Voor de races is een collectieve ongevallenverzekering afgesloten. Deelname en premiebetaling is verplicht.
Polisvoorwaarden worden je bij inschrijving toegezonden.

Voor-inschrijving uitsluitend via mail naar info@cpoint-racewear.com

Verder is veel informatie te halen van www.arkc.nl


Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Laatst bewerkt door Casper (20-06-2008 12:22:35)


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#2 20-06-2008 12:40:37

Samuel
Gebruikers
Van: Ede
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 31

Re: Voorinschrijving Individueel Kart Kampioenschap (IKK) 2009

Casper, ik zou graag volgend jaar races rijden.
Als er wedstrijden komen voor de 390cc zou ik liever daar aan mee doen met mijn eigen kart. Als die wedstrijden er niet komen omdat er te weinig belangstelling voor is zou ik graag bij de IKK mee doen.

Wat raad je me aan om te doen?


BRM - Biland SA250

Offline

#3 20-06-2008 13:03:35

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Re: Voorinschrijving Individueel Kart Kampioenschap (IKK) 2009

Samuel,

Binnen een paar weken hebben we met drie partijen overleg over de opzet van een nieuwe serie outdoorraces met eigen materiaal. Prematuur, maar toch wil ik je dat even laten weten. De basis van de opzet zal zeker de IKK zijn.

De IKK mag zich verheugen in een ontzettend fijne groep rijders. Er wordt zeer collegiaal en vriendschappelijk met elkaar omgegaan, sowieso de basis van succes voor alle evenementen.

Om op zeker te gaan zou ik op dit moment kiezen voor IKK.
De 390 rijders hebben tenslotte een optimale mogelijkheid aan zich voorbij laten gaan met de GP390 race. Het animo was niet overweldigend te noemen.


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#4 20-06-2008 13:21:07

Samuel
Gebruikers
Van: Ede
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 31

Re: Voorinschrijving Individueel Kart Kampioenschap (IKK) 2009

Alleen is het wel zo dat als ik IKK rijd er mischien geen budget over zal zijn om ook GP390 te rijden. Dus ik wacht nog wel even met inschrijven tot er meer duidelijkheid is rond de GP390. Want de GP390 lijkt me echt heel leuk. big_smile


BRM - Biland SA250

Offline

#5 20-06-2008 13:31:48

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Re: Voorinschrijving Individueel Kart Kampioenschap (IKK) 2009

De 390 zal niet de eerste optie zijn. Ik kan er verder nog niet op in gaan, daar is het nog te vroeg voor.


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#6 20-06-2008 14:00:00

Samuel
Gebruikers
Van: Ede
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 31

Re: Voorinschrijving Individueel Kart Kampioenschap (IKK) 2009

Dat begrijp ik. Ik wacht rustig af wat er komen zal. wink


BRM - Biland SA250

Offline

#7 21-06-2008 11:16:47

bart louwes
Gebruikers
Geregistreerd: 11-06-2008
Posts: 3

Re: Voorinschrijving Individueel Kart Kampioenschap (IKK) 2009

Ik schrijf mij ook in voor het seizoen 2009 alvast
hopen dat dat seizoen net zo leuk wordt als in 2008!

Groetjes Bart Louwes

Offline

#8 20-07-2008 17:55:53

kaihard
Gebruikers
Van: Utrecht/ baan: Maarssen
Geregistreerd: 09-06-2008
Posts: 136
Website

Re: Voorinschrijving Individueel Kart Kampioenschap (IKK) 2009

casper,
sta ik al ingeschreven voor het seizoen van 2009 IKK
zo nee, heirbij de melding:P

greetzz
kai


Seize every moment...

Offline

#9 21-07-2008 18:48:58

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Re: Voorinschrijving Individueel Kart Kampioenschap (IKK) 2009

Inschrijvingen zijn bijgewerkt.


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#10 06-08-2008 01:49:03

Roy
Gebruikers
Geregistreerd: 06-08-2008
Posts: 2

Re: Voorinschrijving Individueel Kart Kampioenschap (IKK) 2009

Ik ben nieuw hier, en ik heb een paar vraagjes.

- Hoe groot is de kans dat als ik me nu inschrijf ik alle races mee kan rijden?
- Hoe kan ik me inschrijven en wat moet ik vermelden?
- Moet ik voor de races eigen kleding/helm meenemen?

Misschien zijn de vragen niet helemaal in het juiste topic gesteld, mijn excuses.

Offline

#11 06-08-2008 11:05:35

CriZz
Gebruikers
Van: Spijkenisse
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 380
Website

Re: Voorinschrijving Individueel Kart Kampioenschap (IKK) 2009

Hallo Roy..
Allereerst welkom....
We zouden het ten eerste zeer op prijs stellen als je je eigen is voorsteld in het wie is wie gedeelte.
De IKK is een drukke serie en ik weet dat die al bijna vol zit dus zal er maar snel bij wezen. Inschrijven kan je door hier een berichte achter te laten voor Casper of hem te emailen. Onder zijn naam kan je dat vinden.
Voor de races is een helm niet verplicht maar overall wel. Casper kan je aan een cpoint overall helpen van top kwaliteit. Voor een helm zou ik je aanraden karthelmen.nl >>>>>>>>> super helmpjes tegen echt scherpe prijzen.
Indien je daar meer over wilt weten kan je is kijken op www.karthelmen.nl ..... je kan ze ook direct emailen en er staan er genoeg...
Hopelijk kan je de IKK rijden is een mooie klasse. Nogmaals welkom en veel plezier op kartlife.nl


Motto "Ask any real driver ? It doesn't matter if you win by an inch or an mile.... WINNING IS WINNING! "

Offline

#12 07-08-2008 17:52:20

Casper
Gebruikers
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 2,176

Re: Voorinschrijving Individueel Kart Kampioenschap (IKK) 2009

Hoi Roy,

Lekker racen in een sportieve en gezellige ambiance. Dat is IKK/ARKC/MKS.
Jongens die hun sporen al hebben verdiend gemixt met nieuwe onervaren rijders. Zoals Chris aangeeft zitten de races IKK in no time vol. wie het eerst komt het eerst maalt. Zeker van belang voor nieuwe jongens is om er snel bij te zijn omdat de jongens die dit jaar rijden voorrrang krijgen bij inschrijving. De enkele plaatsen die overblijven zijn dan zo vergeven.

Op de site www.arkc.nl kun je de meeste informatie wel halen over kleding, leeftijd, verzekering etc.

Als je vragen hebt, of je wilt kleding aanschaffen kun je me altijd even mailen;
info@cpoint-racewear.com.
Mogelijk dat we bij voldoende voorinschrijvingen met twee poules gaan rijden.


C.point Racewear, Made to Win

Offline

#13 08-08-2008 13:04:44

Roy
Gebruikers
Geregistreerd: 06-08-2008
Posts: 2

Re: Voorinschrijving Individueel Kart Kampioenschap (IKK) 2009

Hey Casper,

Ik heb mezelf een aantal dagen geleden aangemeld, krijg ik nog een reactie als mijn aanmelding is ontvangen?
Ik kijk er nu al naar uit smile!

Groeten,
Roy.

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices