#1 02-05-2008 17:05:49

Samuel
Gebruikers
Van: Ede
Geregistreerd: 02-05-2008
Posts: 31

Samuel Buikema

Hallo, ik ben Samuel Buikema.

Ik heb altijd al een passie gehad voor auto's en dan natuurlijk ook de autosport.
Ik ben toen ik 16/17 was ben ik serieus gaan kijken wat de mogelijkheden zijn in de autosport. Het bleek al snel veelste duur te zijn. Ik heb een jaar hard gespaard en ben toen gaan kijken wat de mogelijkheden waren om te kunnen racen. Ik heb in Oktober 2007 een BRM kart met 390cc honda motor gekocht. Ik rijd nu af en toe op driebergen.
Ik heb nog steeds erg weinig ervaring met het karten. Ik ben nu 5 keer met mijn eigen kart wezen rijden, ben een aantal keren op indoorbanen geweest en heb 1 IKK race mee gereden. 

Ik heb 1 keer een IKK race mee gedaan, dit was niet erg succes vol tongue. Dit was in eindhoven vorig seizoen. Ik begon toen in een kart die extreem zwaar stuurde (1 na laatste gequallificeerd), ik zag na de 1e race sterretjes van vermoeitheid. (1 na laatste gefinished) De 2e race ging een stuk beter, ik begon als 1 na laatste en haalde 2 mensen voor mij in. Toen kwamen de koplopers achter mij in zicht, dus ik netjes aan de kant, even later bleken de mensen die ik had ingehaalt mij ook voorbij te zijn gegaan. Ik heb er op het laatste moment nog 1 in kunnen halen. (2 na laatste geeindigt) De laatste race spinde ik in de opwarm ronde tongue. Ik had een halve ronde achterstand, die heb ik niet meer in kunnen halen.
Uiteindelijk was ik 1 na laatste geworden die avond. sad

Ik hoop deze zomer nog veel te kunnen trainen, en volgend jaar aan de 390GP competitie mee te kunnen doen.

Groeten Samuel


BRM - Biland SA250

Offline

Forum footer

© Copyright 2024. Powered by Qbixx | Webservices